lohneh Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har tenkt å bestille 3d ultralyd rundt uke 28, og står mellom Jordmor Janne, Sigrids ultralyd ved mamma stork, eller hinnaklinikken.. Vil gå til en som tar seg god tid og kan få til noen fine bilder, har hørt at Jordmor Janne er veldig hyggelig, men Sigrid er vel den som er lettest å finne frem til, noen som kan annbefale??Får man med film hos noen av disse?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Tok i uke 29 i sist svangerskap på hinnaklinikken. fikk film med hjem på cd ja. betalte vel rundt 1000,- er jo enkelt å finne frem dit, ligger på hinna i 2 etasje i samme bygg som rema 1000.
Juni prinsesse Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Vi var ikke fornøyd med jordmor Sigrid. Hun tok seg veldig god tid, det er greit, men hun brydde seg ikke så mye om hvorfor vi var der og ville betale 800,- for en ekstra ultralyd... Jeg var veldig opptatt av å knytte bånd med den lille, og kunne egentlig bare sittet og sett mest på skjermen, men det fikk jeg ikke anledning til. Jeg ville egentlig bare prøve å forstå dette lille mirakelet i magen min, og det er ikke så lett gjennom bilder... I tillegg lå Trulte konsekvent med hender og føtter foran ansiktet, men det ble ikke gjort noe forsøk på å endre stilling. Så det vi til slutt fikk var masse bilder av hender og føtter, og ikke noe film...
Praelia Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Du må ha henvisning på hinnaklinikken nå jaffal til veholmen. Skal selv til jordmor janne om 2 uker:)
mai^prinsessa Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Vi var VELDIG fornøyde med Sigrid... Hun tok seg god tid og forklarte og viste alt... Timen til 800,- skulle egentlig bare vare en halvtime (tror jeg), men hun brukte en hel time på oss.. Så vi fikk mye for pengene... Hun fikk også tatt masse gode bilder.. Jenta her låg og skjulte ansiktet med armene og var mye urolig, men hun dytta litt i magen min så hun skulle snu seg o.l... Veldig fornøyd med Sigrid! Men, vi fikk ikke film... Men vet om andre som har fått det hos henne da..
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 vi var hos sigrid for to uker siden og ble kjempefornøyde!! :)skulle også være en halv time men ble nesten en hel time og hun var god til å forklare.. Fikk masse bilder og filmsnutter..kan virkelig anbefale sigrids ultra
Fraulein Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Vi var det i går kveld(hos Sigrid) og er superfornøyd!!!! Har mange flotte bilder å se på nå selv om jeg har kommet langt(34+4). Hun tok seg god tid og forklarte godt. Var verdt hver ei krone!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå