Gå til innhold

Grysom:)

*dreamer* <3 Mie Linnea

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg? Fått positiv EL-test enda?

Jeg er ikke her så mye for tiden, så det er derfor jeg er litt treig med å svare;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) for å være helt ærlig så aner jeg ikke..

viss du går inn på bloggen min så kan du lese om det der.. kanskje du har en mening om saken??

hvordan går det med deg? el overstått?? magefølelse??

Skrevet

Så merkelig at QR ble såå positiv mens CB ble neg! Kanskje QR slår ut tidligere, så CB´n blir positiv om en dag eller to? Er ihvertfall bare å stå på fremover, EL er nok ikke langt unna;) Masse lykke til!! Har på følelsen at dere får full klaff:)

Det går bra med meg. Etter smertene å dømme så var EL på lørdag. Jeg har egentlig ingen magefølelse. Det er så vanskelig å tro på at det kan bli min tur en vakker dag. Men håper det går nå, hvis ikke er det tilbake til gyn og få mer hjelp i juni.

Skrevet

qr var negativ i dag... så d var nok ikke det heller... skal til gyn imårra kl 8 å se hva som skjer om han kan se noe til el...

hm... spennede..

spennede å se da!! jeg håper virkelig at det klaffer for dere nå:D det fortjener dere virkelig!!!!

Skrevet

Hmm... da hadde du kanskje EL i går da! Krysser ALT jeg har for at det har blitt full klaff! Masse lykke til i morgen, skal følge med på bloggen din!

Tusen takk!:D Det er ekstra spennende når man har tatt pergo, men prøver å holde forhåpningene nede så lenge som mulig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...