Frukten og To små Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 er vi mange her som plages med det? hvor lenge har dere hatt det og når kommer det? jeg har bare hatt det 1 natt foreløpig, håper denne natten blir uten noen falske rier.. er et slit.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 jepp... har masse av dem ja!! har ca et par timer hver dag der jeg har dem så ofte at jeg tar tiden av og til for å følge med... Var inne og fikk en sprøyte Bricanyl sist uke, og da roet det seg ned... men da hadde alt "flatet ut" der inne da, så det var ikke bare falske rier...
barn nr 5 på vei:) Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 heisann...D bler sagt at d bler meir og meir av dem for hvert svangerskap.Noe jeg kan skrive under på at d jer.Denne gangen startet d i uke 12..men da kun etpar til dagen.Nå er jeg i uke 35 og sliter med etpar i timen.Sover lite kan du tryggt sei.Men trøster meg med at d er ikke lenge ijen før eg har babyen i armene og allt er glemt:) Hvor mangen uker er du på vei?
Frukten og To små Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 ja, det tror jeg på. for hadde nemlig ikke noe av dette med den første. da hadde jeg et helt annerledes svangerskap, uten alle disse vonde modningstegnene. er 38 uker i dag.
barn nr 5 på vei:) Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 hehe...fikk og et sjokk husker eg da jeg ventet nr 2 og alt plutselig va vondere.Men vi må jo bare vere glad for hver ting som forbereder kroppen til fødselen..Tror d er kynnerene mine som har gjort sitt til at fødslane har vert lettere og lettere for hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå