Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så vondt om natten, må gå på do flere ganger om natten for tror jeg får diare, men er ingenting som kommer.. det varer litt, så kan jeg gå og legge meg igjen. har så vondt at jeg nesten kan grine.

Er det kynnere eller hva er det?

Når jeg våkner om morgen så har jeg vondt i ca 2 timer, det kommer og går. hele tiden, sånn har det vært i 2uker snart.

Har ikke mistet slimproppen (men det er jo ikke alle som mister den heller?)

Er 35+3.

er førstegangsfødene og har ikke peiling på noe om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns ikke dette høres ut som kynnere jeg nei... jeg har hatt veldig masse kynnere, og får ingen "diare-følelse"... mer sånn at livmoren strammer seg... det kan være ganske vondt av og til, men ikke uutholdelig liksom...

blir magen knallhard??? er det på samme tid hver eneste dag??? Syns det hørtes merkelig ut...

Skrevet

merkelig, det vises ikke at jeg har svart deg... håper du ser det!! :)

Skrevet

Joda jeg ser hva du har skrivd :)

Ja magen blir stein hard, akkurat som at han presser seg ut på en måte.

Men magen er stein hard nesten hele tiden. han presser seg opp mot ribbeina..og han er veldig aktiv av seg, alt er topp med han også..

Kan nesten stille kl hver natt, det er ved 3-4 tiden om natten jeg våkner og må springe på do..

Skrevet

dette syns jeg høres rart ut... kynnere og div varer sjelden mer enn 1-1,5 minutt før de roer seg og magen blir "slapp" igjen... og hos meg så er det iallefall sånn at lillemann i magen blir heeeelt rolig når jeg har en kynner...

Du skulle jo egentlig ha ringt på føden og hørt med dem om de vet hva det kan være?? Kanskje bedt om en ctg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...