Gå til innhold

nykommer og forvirret!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jenter!! eg har nett registret meg her og har lest en del innlegg.men det er mange forkortelser som eg ikke forstår. dpo, ikm osv... noen som kan hjelpe meg å forstå? eg er en ung jente(21) som ønsker seg barn. eg har alltid ønsket å være tidelig mamma. eg leste nett et innlegg om en jente/dame som hadde stikkninger i venste side. eg sitter her og har akkurat det samme(tror eg då). hadde sånn sist mnd også, men var ikke gravid..men har fortsatt tid og håp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit :-))

Om du ser litt lenger ned på siden her så vil du finne svar på dette.

PP = PRØVEPERIODE

IKM = ER DEN MENS DU VENTER MEN SOM DU FOR ALL DEL IKKE VIL HA FOR DU PRØVER Å BLI GRAVID.

TR = TANTE RØD

Skrevet

Hei og velkommen:-) jeg er og ung og holder på og prøver og bli gravid. Så kjekt å se noen jevnaldre:-) når hadde du mensen sist? Når forventer du mens nå? Stikninger kan man få gjennom hele syklusen, denne mnd har jeg hatt det siden el, de kommer og går, og d kan både vær et tegn på at tr kommer eller at man er gravid:-) men vi kvinner innbiller oss mye symptomer:-) hehe. Hvor er du ifra?

Skrevet

jo takk for det:) eg hadde mensen fra 8-13 mai. eg er nett begynnt å holde styr på kor lang syklusen min er osv så eg er ikke helt sikker på når eggløsningen min er. eg begynnte å følge med i april. så det var 33 dager fra første dag mens til neste gang eg fikk mensen, så denne mnd går eg ut ifra den beregningen. eg er fra bergen. du då? ja vi forestiller oss mye rart :) hvor lenge har du ønsket å få barn?

Skrevet

Velkommen :D:D:D:D

Og masse lykke til :)

Sender deg masse babystøv og lykkeønskninger for fremtiden :)

KLem

Skrevet

Hehe, ja da sjønner jeg deg. Det kan ver du snart skal ha el, hvis du har stikninger og en 28 dagers syklus:-) jeg og samboer har prøvd siden februar, er ganske utolmodig nå:-) hehe. 3pp har jeg prøvd nå(prøveperiode) men håper den sitter denne mnd:-) ventet mens i går men hun har enda ikke kommet:p jeg gidder ikke teste, for sist jeg gjor d fikk jeg falsk positiv, så nå er jeg sta og venter heller på mensen:-) hehe. Jeg er fra stavanger jeg:p kjekt å se du og vil bli ung mor, både meg og samboer har lyst å bli unge foreldre, men virker ikke som spiren vil sitte enda:p hehe. Kan ta tid har jeg hørt. Hehehe

Skrevet

ja eg og har hørt det kan ta sin tid. det er jo faktisk en del ting som skal klaffe :) eg var til gynekologen i fjor sommer og då spurde eg kor lang tid det kunne ta. og då sa hun at det var så forskjellig, men det var ingen vits å uroe seg før vi hadde prøvd i 2 år!! det syntes jo eg va kjempelenge. meg og samboer har aldri brukt prevensjon, men ingenting har skjedd så langt. begynner å bli litt smånervøs om eg i det hele tatt kan få barn eller om det er han samboeren min det er noe gale med.. så var det en venninne av meg som anb meg å registere meg her inne, for det var mangen som går gjennom akkurat det samme som meg :) og då har eg noen å snakke med om dette. eg får bare ha tolmodighet å vente til uke 24 :) eg krysser fingrene for deg og håper mens ikke kommer :)

Skrevet

jo takk skal du ha :) du får ha lykke til du og :) går ut ifra at du også ønsker deg barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...