Gå til innhold

hei monca*

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!:)

jeg har hatt et lite avbrekk her denne mnd, vært innom i ny og ne, men har vært sjeldent...

hvordan går det med deg??

Jeg tenker stadig vekk på deg, har du vært hos gyn nå??

jeg har plutselig fått en følelse av at oktober er din mnd nå???? vet ikke hvorfor..

går detbra med hundene nå forretsten??

jeg skulle hatt mensen i dag, men den har ikke vist seg enda, så jeg skal til byen nå og kjøpe en test og ta i morgen tidlig. hva tror du??

Ellers har min sønn vært innlagt på sykehus, pga dehydrering og jeg har har diare og spysjuken 4 ganger på uker, så vi har egentlig ikke fått prøvd noe særlig denne mnd....:( det er har liksom bare vært sykdom her, lillegutt og jeg har spydd og driti om hverandre i noen uker..

også begynte lille pusen min og kaste opp og drite tynt, og for et par dager siden var mille også syk... spydde og dreit tynt... jada.... så mine dager har gått med til å tørke oppkast og bæsj.... blir ikke akkurat i humør til å hoppe i køya da liksom...

men noen ganger har vi da fått det til....;) tihi...

har forresten fått 4 nydelig pusunger nå:) Tussa fødte de natt til lørdag:) moro:)

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

testa nytt nick i stad... hadde glemt det.. tihi.. men det er meg LilleKnøtt..;)

Skrevet

Heia... Long time...

Jeg har hatt det heller kjedelig de siste 2ukene.. Jeg har hatt: bihule, øye og halsbetennelse.. I tillegg har jeg fått elveblest og uforklarlig senebetennelse vondt både her og der! Så nå føler jeg det er bra for en stund!!!

Jeg var hos gyn ja.. Ble satt på provera, ikke no pergo på meg før syklusene er i orden.. Må bare bite tennene sammen og overleve de neste mnd til alt stabiliserer seg.. Så skal jeg inn igjen mot høsten og bli vurdert for pergo.. August håpet hun på, men sa jeg måtte regne med og vente lengre.. Derfor kanskje du fikk opp oktober.. hehe

Det går bare bedre og bedre med lille vovv.. Fortsatt mye jobb, men det går fremover=)

Åååå så spennende med ikke kommenede mens=) Jeg får bare positive vibber fra deg egentlig hele sommer frem til august!

Ååååå så kjedelig at alle er syke.. Det er så inmari kjipt! Føler med deg! Stakar S, det er så kjipt når barna er syke!

Gratulerer som bestemor=)

Jeg fikk jobb i dag=) Som ped.leder på en forsterket avd. i en bhg.. Veeldig fonøyd!!!! hurra!!!!

stooor klem

Skrevet

å så kjedelig med sykdom da... men da er man

mer pris på å være frisk igjen da..;)

uff kjedelig du ikke fikk pergo da... hmmm..men kanskje derfor jeg fikk oktover plutselig ja.. merkelig.

jeg sitter her egentlig 6dager over IKM nå... selv om jeg ikke begynte å blø skikkelig masse før søndag forrige syklus, så viss jeg regner fra den dagen er jeg 2 dager over bare... jeg som bare har hatt for korte sykluser etter SAen i februar.... veldig spendt nå:)

mamma spurte meg i dag om jeg var gravid også... he;)

får du noen følelse av hvor gammel S er når neste lillemann blir født?

gratulere så masse med jobb da:) det er moro!!!

Skrevet

dytt

Skrevet

Ja, det var utrolig kjedelig.. Sene betenelsen sitter jo i enda.. så har veldig vondt i skulder partiet.. Men det går vel over...

Ja, syntes det var veldig dårlig gjort.. Jeg kunne da fått en resept i det minste som jeg kunne begynne på når alt ordnet seg.. Men i stede må jeg vente evig mange mnd før jeg får ny time=(

Oi så spennende.. Har mensen kommet? Har du testet?? Håper masse masse for din del!!!!

Jeg er veldig sliten og har vondt nå.. skal ta meg en liten titt på deg i morgen jeg.. bruke litt pendel osv.. Håper kanskje jeg får tarrot kortene mine fra mamma i helgen... da kan jeg prøve med dem også!

tuuuuusen takk.... Også fikk jeg en B på Bacheloren også=D er suuuuuper happy!

klem

Skrevet

ja senebetennelse sitter i en stund det som regel, du får ta det med ro en stund bare, så går det nok over... ellers kan du prøve noni juce, det gjorde T da han hadde senebetennelse og er blitt helt frisk:) han drikker det daglig, og har ikke vært syk på aldri så lenge....;)

enig i at du burde fått en resept på pergo som du kunne begynt på når mensen kom... viss den kommer, du kan jo bli gravid da:)

Merkelig hvor lang kø det er der du bor, her kommer vi inn nesten på dagen... ikke mer en en uke iallefall.. som regel..

jeg har ikke fått mensen enda da, ikke testet noe mer, men skal ta en billigstrimmel i morgen tidlig, for skal på fest i morgen kveld:)

blir den negativ da, så kommer jeg til å drikke:)

vi skal jo til kreta i sommer, føler du jeg er gravid da? eller tar jeg og koser meg med noen pils der nede??

Skrevet

dytter igjen jeg:)

ingen tr enda.... ikke testet siden lørdag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...