annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Har akkurat tatt en cb digital g-test..og der sto det gravid!!!!!!! Men, problemet er at jeg har hatt blødninger..så tok egentlig bare testen fordi jeg hadde en rar fornemmelse. Har blødd mindre enn vanlig mens, dvs 1 1/2 dag med friskt blod og 3 dager med spotting. Begynte å blø 13dpo, testet negativt 10 dpo så trodde at håpet var over når jeg startet å blø. Men hva vil dette si da??? Er jeg virkelig gravid eller er det bare lureri? Er så redd for å glede meg for tidlig når jeg har hatt blødninger, og jeg drakk litt i helgen også fordi jeg trodde ikke jeg hadde noen spire..... Noen som har noen oppmuntrende ord eller råd så blir jeg svært takknemlig:)
maizi Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg begynte å blø i uke 5, blødde sånn at jeg måtte bruke bind. Blødde til og fra til uke 12 og er nå i uke 19. Så alt håp er ikke ute. Men du burde kanskje gå å sjekke HCG nivå i blod for å se om det stiger som det skal. Da vil du få svar på om alt er ok med spiren din. Sikkert for tidlig å se noe på ul likevel (Jeg gikk privat i uke 5 og vi så lite, bortkastete penger). Lykke til!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 hei:) jeg tror nok du kan ta det helt med ro. det er vanlig å ha en lett mens, ihvertfall får mange det. det står som regel ikke på blødninga alene men hvis du har hatt blødninger og magesmerter samtidig er det vist større sjangs for at spira er borte... du kan jo ringe legekontoret i morgen og forklare så tar de nok blodprøver for å måle hcg. gratulerer som gravid, dette tror jeg kommer til å gå kjempebra!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Som regel når man får positiv test så er det ikke lureri Mange som blør i starten.. En slags implantasjonsblødning.. Lykke til!! Håper jeg kan si gratulerer snart da Må bare spørre om det var slim i blodet? Eller bare "rennende"/tynt blod?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Grunnen til at jeg spør om blødningen er fordi min mens var noe kortere og uten menssmerter.... :-P
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 Den første 1 1/2 dag var det friskt tynt blod, ingen koagler eller noe...Skal ringe legekontoret i morgen tidlig!!!!! HÅPER jeg har en liten spire....
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Okey.. Da er det sikkert en liten spire inni der Jeg hadde koagler og slim...men, vært så uggen siden torsdag at jeg nesten får forhåpninger likevel.. Men, er nok ingenting..sikkert bare et virus.. Lykke til i morgen da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå