Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er gravid med nr. 2, og helt sikkert at jeg kjente noe liv i kveld for første gangen! Med nr 1 var det ikke før 17. eller 18. uke... Noen andre som har opplevde bevegelse sååååå tidlig?!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Altså - fosteret er 18 mm langt i uke 9.. Hvor mye muskelkraft tror du et lite rompetroll på den størrelsen har?? Du har ikke kjent liv 110% sikkert, det er nok strekninger i livmora eller luft i tarmene du har kjent..
Fransiscka Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Jeg vet ikke jeg, men hvis du mener du kjenner det, så kan det vel være? Jeg har tidligst kjent liv i uke 14 før. Altså, uke 16-17 med førstemann, uke 14-15 med andremann.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Jeg tror enten må embryoet ligger ganske mye fremover, eller er det mest sannsynlig strekning osv....har ikke kjent det siden....hadde vært utrolig overrasket hvis det var den jeg kjente.......sååå mye som skjer i kroppen for tiden!
Gjest Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 I mitt første svargerskap kjente jeg liv første gang da jeg var 12 uker på vei,og deretter hver dag ut svangerskapet. Tror nok det er veldig forskjellig. Ønsker deg/ dere lykke til veidere:)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Pinlig for deg om du blir satt tilbake 14 dager på UL, da... Tror nok ganske sikkert at du har hatt luft i magen, ja...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 28. mai 2009 #8 Skrevet 28. mai 2009 Så uhøflig svar på denne tråden da! Greit det er vel tidlig å kjenne liv rundt uke 9, men det er da ikke dumt å legge inn slike innlegg her.. Graviditet er spennende og vi gleder oss og følger alle ekstra godt med. Ingen grunn til å komme med slike tilbakemeldinger til Hi synes jeg. Dette skal være et koselig sted å være i ventetiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå