Gå til innhold

Men hvor blir det av tr da? Åh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei jenter:-) nå har jeg hatt ett par dager vekk fra pc og bare slappet av og nøtet fri helga mi, og ventet på at tr skulle dukket opp i går, d gjor hun ikke:-) men sist gang jeg var forsinket, kom den dagen etter på morningen. Nå har hun enda ikke kommet og jeg blir sur for det er ikke vits å bli forsinket hvis hun uansett skal komme:-P hehe. Litt frustrert her. Jeg har ingen ømme pupper, men d bobler i magen, og i går hadde jeg skikkelig sukker treng:p hehe. Men regner med det er tr. Fikk jo negativ test forje tirsdag, så tviler på jeg er gravid. Men vil ha tr så jeg kan få el igjen. Er d noen andre som er over ikm nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde ikm 17 mai....negative tester....meeen..fekk et par "blodstriper" ette eg og gubben hadde hatt oss i går...og i dag så har eg begynt å spotte så e vel no tantevesen som e i anmarsj......sukk....

Skrevet

Oi du er jo langt over tida:-P hva menes med og spotte egentlig? Det vet jeg ikke helt hva er:p hehe.

Skrevet

Når en blør bittebittelitt. Sånn at det kommer kanskje ein dråpe i truseinnlegget lissom.. hehe..

Skrevet

Åja, d har jeg aldri gjort før:p hehe. Har du testa i d siste da drømme? Kjipt hvis tr er så forsinket for deg denne ppen. Jeg sitter bare å venter på min så jeg kan få el igjen:p hehe. Jeg har opp og ned med utflod så vet ikke om den kommer snart eller ei:p hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...