Gå til innhold

Pumpe... Hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lånte en manuell av min søster sist... ble brukt viss vi skulle ut på noe, men ikke så mye...

den var ikke særlig god, lurte på om det er noen gode på markede til en rimelig pris... manuell eller elektrisk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fullpumpet til to barn og hadde ikke klart meg uten ammehjelpen sin dobbeltpumpe. men den er ikke helt av de billigste da, men absolutt å anbefale.

Skrevet

Hvis du bare skal bruke den nå og da vil jeg anbefalle Avent sin manuelle. den koster vell ca 5-700 kr og den syntes jeg er helt topp! Jeg ha prøvd andre også, men syntes den er den "mildeste" for brystene pga. gummi"geleen" som maserer. Jeg pumper et måltid om kvelden til nedfrysing hver dag og bruker denne:) Men det er selvfølgelig en smaks sak.

Skrevet

fornøyd med medela swing. det viktigste er at den er elektrisk!

Skrevet

Jeg har medela sin elektriske. Er godt fornøyd med den. Nå har jeg aldri prøvd manuell pumpe, men kan bare forestille meg at det er en del tyngre enn elektrisk... Høres innmari slitsomt ut å måtte pumpe manuelt, spesielt hvis man pumper en del, og ikke bare en sjelden gang imellom.

Skrevet

glemte å skrive at den kostet noe rundt 600 kr.

Skrevet

Jeg har Medelas lille elektriske dobbeltpumpe, og kunne ikke greid meg uten. Lille ble nemlig prematur og ville ikke ta pupp, så jeg fullpumper fordi jeg så gjerne vil hun skal få kun morsmelk. Kan tro jeg var glad jeg investerte i denne!:)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den elektriske pumpa til Avent. Fungerer utmerket for meg som ikke pumper veldig mye hvertfall. Kan brukes med strøm, batteri og som manuell pumpe, så man er ikke avhengig av å ha strømtilgang hvis man trenger å pumpe andre steder enn hjemme. Koster vel ca 1400.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...