Gjest Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 http://www.fertilityfriend.com/home/17240c Jeg fikk mensen på dag 8 etter el forrige syklus. Forstod ikke noe. Nå er jeg på dag 10 etter el, men i går da jeg våknet sank tempen og jeg var sikker på at jeg skulle få mensen. Jeg spottet bittelitt på dag 8 og 9, men det er ikke kommet mer, og mensen kom heller ikke. Tempen steg litt igjen i dag. Hvor blir det av mensen som alltid kommer nå tempen synker hos meg? Det slår liksom aldri feil.
solisoli Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Jeg ville trodd mensen var rett rundt hjørnet (desverre), siden temperaturen viser nedadgående tendens... Men jeg er ingen ekspert på dette altså.
♥Tullerusk♥ Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Mulig du kan ha hatt en festeblødning...? Eller så vet ikke jeg, kan godt hende den kommer senere eller som kommer den ikke...Er litt ute av gamet, dessverre...
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Takk for svar. Ingen mensen i sikte her. OG tempen er blitt høyere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå