Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Tror kanskje slimproppen løsnet i sted. Slimet var brunaktig og skikkelig geleaktig. Noen av dere andre som har erfaring med slimpropen og kan si meg om det virkelig er denne som har gått hos meg? er - 9 dager på overtid, så hadde blittt kjempeglad om enelig noe er i ferd med å skje. Tør ikke glede meg for tidlig, men hvis den hr gått er det jo en liten sjangs for at noe setter igang snart iallefall;)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Om jeg registrerte riktig fra slimproppen gikk sist sv,så høres det rimelig ut som den ja;) Er så spent selv når den går denne gangen. Er i uke 36+0 nå,og murrer og modnes veldig om dagen.Jm kjente og jeg var godt i gang med modningsprosessen. Håper den har gått og at du føder VELDIG fort;) Masse lykke til;)
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Takker for svar;) Satser på at det var slimproppen jeg da;) Spennende det her gitt;) Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå