*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jepp, etter en gooood og lang pause fra bli gravid og alt av prøving er jeg tilbake! Ikke blitt gravid enda og vi skal til gyn i Juli. Blir spennende å se, utrolig nærvøs for har stor tru på at det er noe galt. Siden vi hopper nå inn i vårt 3 år med prøving. (3år i mars 09). Veldig lei alt som heter prøving, frustrert, redd for hva som kan være galt osv.. Men det er vel normalt?! Men vi har det bra etter forholdene Tøffe dager om dagen, da jeg mistet min bestemor igår. Men ellers er alt greit Så nå er jeg tilbake for fult jenter <3
attpåklattimagen:-) Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Huff. Så trist at du mistet din bestemor. Håper at alt går bra med dere, selv om det kan være skikkelig vondt! Ønsker dere uansett masse lykke til med videre prøving. Håper at de ikke finner noe galt (normalt å være engstelig selv om det er uten grunn)og at spiren sitter raskt nå Klem og velkommen hit!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Jada, alt går bra! Selvom det gikk ganske fort. Men godt hu slapp å lide igjennom mange dager og uker Tusen takk for det..
Baby*2012 Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Halloooo sweeety Så koselig at du er her..... Klemmer og trøste klem ***
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2009 Ja, var jo litt fram og tilbake om jeg skulle eller ikke.. Men her er jeg Takk snuppa
monca*84*j12 Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 heia... velkømmen tilbakje att=) Håper veien til spire blir kort! by the way, tenkte jeg sku følge med på bloggen din.. Men da må man bli invitert.. hint hint.. hehe... Om du ikke ønsker det er det greit altså! klemklem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. mai 2009 Ja jeg så du gjorde det Skal innvitere deg jeg vettu
maria isabell Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 vellkommen tilbake:) klart eg husker deg:) så flott at dere får hjelp:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 24. mai 2009 Takk takk Ikke galt at du husker meg.. Husker deg å! Ikke kommet noen spire hos deg enda?
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. mai 2009 #11 Skrevet 24. mai 2009 Velkommen tilbake:-) Husker deg godt! Er her på nytt jeg. Men prøver ikke for fult helt enda, men blir ikke lenge til tenker jeg. Har sluttet på pillen, så det kan jo skje;-) Masse lykke til!!!!!!! Håper spiren sitter før juli:-)
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 Husker deg jeg og.. Velkommen tilbake og håper du slipper gyn.timen i juli! :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 Velkommen tilbake snuppa! Kjempekoselig at du er tilbake<3 *Savnet deg* Så spennende at du skal til gyn i juli! Har du fått time? Det er heeelt normalt å føle det sånn! Men uansett hva du får beskjed om hos gyn, så tror jeg at du kommer til å føle deg litt letta etterpå, for da får du endelig den den hjelpen du trenger:) Så utrolig trist at du mistet bestemoren din i går, kondolerer så mye! Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2009 Takk for det snuppa! Jeg har snakket med en gyn og sa at vi kan få time i Juli, for da har Morten fri! Takk for det, begravelse til fredag.. Hvordan går det med deg da? Klem
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mai 2009 #15 Skrevet 25. mai 2009 Hurra så bra!!! Så utrolig trist med begravelse, det er det verste jeg vet:( Med meg går det bra. Er akkurat ferdig med EL, så nå er det bare å vente. Hvis det ikke klaffer skal jeg tilbake til gyn og finne ut hva vi gjør videre. Jeg vet at hun skal henvise meg til røntgen av egglederne *grøss*. Så håper at det blir en liten spire denne gangen! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå