Gå til innhold

utrolig deilig følelse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt foran kommoden isted og la de bittesmå klærne klar for bruk i kommoden isted. Måtte bare sitte og klappe litt på magen innimellom! Så utrolig deilig at snart er lillegutt her og skal ha på seg alle disse nusselige plaggene! Som eg gleder meg!! Måtte bare dele litt av gleden med dere her inne! :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sauen er poppeklar!
Skrevet

Når jeg skulle ha første jenta satt jeg og grein og hørte på Grateful dead - I will take you home mens jeg så på babyklærne...

Denne gangen har jeg ikke sett på babyklærne før nå (uke 38), men jeg merker det er kos denne gangen også da=)

Skrevet

Har liksom ikke fått satt så mye ting på plass ennå, men kjenner at det kribler ekstra godt nå da jeg er kommet så mye nærmere å få kjenne ham i armene. Er min første, så er litt uvirkelig for meg!

Skrevet

HELT enig, vaskedama. Jeg har hatt også vasket klær og lagt dem på plass i det nye skapet. Det var en stor opplevelse faktisk :-). De SMÅ klærne, som snart MIN lille gutt skal ha på seg.(termin 5. juli). Mitt første barn også. Gleder meg VELDIG.

Skrevet

Gleder meg så mye jeg oxo,at jeg nesten ikke orker vente siste ukene*SS*

Skrevet

har ennå +- åtte uker igjen, men skal bli kjekt å hilse på lillegutt! :-)

Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det med mitt første barn :)

Denne gangen har jeg det ikke sånn i det hele tatt, det virker nesten som om det enda ikke er gått opp for meg at det skal komme enda et barn i huset, og gleden har ikke truffet meg helt heller. Har så forferdelig dårlig samvittighet også for at jeg ikke er like glad som jeg var med første, men jeg aner ikke hva det kommer av :S

Skrevet

Jeg kjenner på de samme følelsene som deg LenaCh. Har liksom ikke gått helt opp for meg at jeg skal ha et barn til. Første gang kunne jeg sitte å se over klærne vi hadde kjøpt, gang på gang før de ble vasket og lagt i kommoden. Vognen sto klar på barnerommet og jeg måtte titte på den osv.

Denne gang er det liksom bare en mage der. Er fortsatt like opptatt av den lille prinsessa vi har. Har nå hentet frem litt av klærne og lagt til vask, men kjenner ikke den samme følelsen som første gang.

Men vet jo at jeg innerst inne gleder meg. Men gleden er nok litt overskygget av at jeg har vært i veldig dårlig form denne gang og svangerskapet har vært langt. Ser egentlig mest frem til å bli ferdig. Men vet at når den lille ligger i armene, så kommer nok den samme gleden som sist! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...