Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Ja det er jeg også;-))) Du er veldig heldig som fikk litt før termin. Her skjer det ikke noe enda. Men ho er aktiv der inne så ho koser seg vel bare litt ekstra. Håper virkelig det skjer noe nå til uka. Helst i begynnelsen. He he. Skal til jordmor til onsdag hvis ikke noe har skjedd så får jeg høre hva ho sier. Håper bare det starter av seg selv og går bra. Gleder meg bare sånn til å ha ho i armene mine nå. Nesten litt frustrert av og til. Veldig utålmodig nå. He he. Har tenkt så mye på deg i uka som har vært nå. Gikk fødselen bra? Vil jo ikke mase, men er så spent på å høre mer om opplevelsen din. Kan tenke du koser deg hjemme med Olivia. Ho høres virkelig ut som en liten engel og jeg gleder meg til å se ho:-)))) Her får jeg bare vente litt til, men snart så er ho her uansett. Er det ikke rart å komme hjem med ho? Plutselig så er ho ikke i magen lenger. He he. Jeg håper ho er snill og at alt går bare bra med dere. Tenker på deg vet du;-))))) Stooooooooor klem fra Pysekatten din:-)))))))))))))))))))))))))))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Det skjer fremdeles ikke noe, så venter i spenning;-))) Hi hi.
♥ DAME Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 Heisann Pysekatten )))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ja nå nærmer det seg med stormskritt hos deg, hihi ))) Jeg orker ikke å legge ut fødselshistorien helt enda, for tenkte jeg skulle skrive den litt detaljert, og da kommer jeg til å bruke litt tid på det )) Men, fødselen gikk egentlig veldig bra. Vondt, men nesten herlig vondt hvis du skjønner. Ville bare se jenta mi ))) Jeg brukte lystgass hele tiden, viktig å puste jevnt og helt ned i magen sånn at man ikke blir kvalm. Fikk også epidural, men den kunne jeg kanskje vært for uten, den virket ikke helt som den skulle. Jeg revnet også, jeg fikk grad 2 som det heter. Det er grad 1,2,3 og 4. Så jeg måtte jo sy, og det gjorde egentlig ikke vondt, kjente bare et lite stikk når hun skulle bedøve. Men da lå jo snuppa på magen/brystet mitt og vi måtte bare nyte henne. Hun lå på brystet mitt i over 1 time, uten å grine og lå bare å kikket med store øyne på oss ))))))))))) Hun er så snill. Hun sover, spiser og bæsjer, og er litt våken innimellom )))) Elsker å gå å bære på henne, hun er jo så bitteliten )) Det var veldig rart å komme hjem ja, men også deilig. Borte bra men hjemme best heter det jo ))) Lå faktisk på sykehuset helt til lørdag, men det var bare fordi jeg fikk enerom OG mannen min sov med oss hver natt, selv om vi bor bare 6-7 min unna )) Var utrolig godt å ha han der ))))))) Men nå er jeg bare så spent på deg Pysekatten, kan jo skje når som helst nå ))))))))))))))))))))))))))) Må bare også si at tannverken jeg hadde for noen år tilbake var egentlig værre enn fødselen. Jeg grein hele natten av smerte. Da jeg skulle føde grein jeg bare litt når hodet sto i åpningen, hehe. Men det hele var jo over på noen minutter da, tannverken var jo grusomt vondt hele natten. Og så får du jo DEN premien, mens etter tannverken hadde jeg en jeksel mindre, hehe )))) Vil iallefall ønske deg masse lykke til Pysekatten, hvis ikke vi snakkes igjen før du føder )))) Stooooor lykke til klem fra
♥ DAME Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Åhh, lurer sånn på om det er noe på gang )) Så spennende det er nå Pysekatten ))))))))))))))))))
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Hei vennen min:-))) Da fikk du jo gjennomgå litt under fødselen da. Men for en opplevelse det må være når de ligger på brystet og ser på deg. Helt fantastisk. Jeg har vært litt treg her i dag. Har hatt små rier i et døgn nå og sov bare 1,5 time i natt. Duppet litt av mellom et par på formiddagen i dag også, men nå har det roet seg ned igjen. Håper ikke jeg må gå sånn i lange tider. Blir jo veldig sliten når en ikke får seg søvn. Åh som jeg gleder meg til det er over og ho ligger hos meg. Håper snart ho kommer ut. Hvordan startet det hos deg? Jeg tenker du koser deg hjemme med Olivia nå. Så deilig. Vi har vært så utrolig heldige. Stooooooooor klem fra Pysekatten din:-)))))))))))))
♥ DAME Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2009 Hei snille Pysekatten ))))))))))))))))))))))))) Så flott (hehe) at du har fått rier da )) Er jo noe på gang da... Hos meg startet det med menssmerter da jeg sto opp mandag morgen 18 mai. Gikk hele dagen med rier som var veldig uregelmessige. De var jo ikke veldig vonde, men likevel pustet jeg meg igjennom de )) Om natten ble riene vondere og ca kl 0400 sa det bare splash, da gikk vannet, og det var ganske mye også, eller det bare føltes sånn )) Kl 0515 reiste vi opp på sykehuset og kl 1229 var vidunderet ute ))))))))))))))))))))))))))) Og jeg koser meg sånn vanvittig. Er så utrolig deilig å være mamma Pysekatten ))) Gled deg ))))))))))))))))) Eneste som er litt kjipt er at jeg blør så mye enda og det KLØR sånn i stingene, men da holder det jo på å gro ) Ønsker deg enda en gang lykke til Pysekatten, hvis ikke du allerede er i gang nå da, hihi ))))))))))) PS: Jeg har skiftet nick som du ser )) Stooooor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå