Baby*2012 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Ja, i forbindelse med at man i en studie har funnet ut at de som ventet en jente var mer morgenkvalme enn de som venter en gutt, så ramses det også opp en del andre "tegn" som visstnok skal kunne si noe om kjønnet på barnet i magen. Noen av dem var direkte morsomme, andre kan kanskje ha noe for seg? Hvis du venter jente: Du er morgenkvalm i begynnelsen av graviditeten Babyens puls er på mer enn 140 slag i minuttet Du bærer den ekstra vekten på hoftene og rumpa Venstre bryst er større enn høyre bryst Du bærer babyen høyt i magen Magen din ser ut som en vannmelon Du får et sug etter søtsaker Du får et sug etter frukt Du får et sug etter appelsinjuice Du har flere humørsvingninger enn vanlig Du får mer kviser enn vanlig Skalken på brødet byr deg imot Urinene din har en matt farge Du legger sammen alderen din da du ble gravid med måneden du ble gravid og summen er ett oddetall Hvis du har en gutt i magen: Du ikke er morgenkvalm i begynnelsen av graviditeten Babyens puls er på mindre enn 140 slag i minuttet Du bærer den ekstra vekten i fronten Du bærer babyen lavt i magen Magen din ser ut som en basketball Brystvortene og området rundt er blitt betydelig mørkere Du får et sug etter salt eller sur mat Du får et sug etter proteiner - kjøtt og ost Føttene dine er kaldere enn de var før du ble gravidHåret på leggene dine vokser fortere etter at du ble gravid Hendene dine er veldig tørre Pappas mage vokser parallellt med din Urinen er klar gul på fargen Du legger sammen alderen din da du ble gravid med måneden du ble gravid og summen er ett partall
Lotta2010x2012 Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Hehe, artig. Moro å se om noe stemmer den dagen man får et lite nurk:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Stemte IKKE på meg... Nesten bare motsatt av det som står der....... He he:-)
Tingeling27 Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 hei:) dette stemte ikke på meg:) jeg fikk jente og var ikke dårlig en dag:) hadde mest symptomer på at jeg skulle ha gutt...og faktisk alle de jeg kjenner som har fått gutter og som venter gutt har vært skikkelig dårlige og hatt symptomer på jente..og etter min fostervannsprøve på barnet jeg mistet så var det en gutt...og da var jeg også skikkelig dårlig..så jeg vet ikke om jeg stoler sånn på og vite kjønnet utifra symptomene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå