Gå til innhold

Er det bare psykisk...

Moni:)m/spire:)

Anbefalte innlegg

Mistet i tidlig sa for 8 uker siden, ikke fått mensen enda. bli små rar av å ikke vite hva som skjer i kroppen. Går hele tiden å kjenner etter symptomer på om jeg kan være gravid igjen. På tirsdag fikk jeg svake menssmerter, men ingen TR enda. Det har murret nederst på høyre side i magen siden da. Kjennes ut som sist jeg var gravid, men er litt redd for at det skal være psyken som spiller meg ett puss...

Fortsetter under...

Slik styr er det med meg også. Mistet i SA den 11 mai, og hadde da en Hcg på bare 54 så det hadde nok vært dødt noen dager.

Blødde i seks dager, og i går så får jeg plutselig ømme bryster og er kvalm igjen. Like ømme bryster nå som da jeg var gravid, men nå kom det raskt!!

Regner med det er tid for eggløsning, men jeg har bare 3 ukers syklus, så den er jeg jo faktisk ferdig med alt...har heller aldri tidligere hatt ømme bryst i forbindelse med mens eller eggløsning, kun ved graviditet...merkelig hvordan kroppen er..

Sambo er hellig overbevist om at jeg er gravid igjen, men det er jo ei hel uke til IKM og bare ei uke siden SA, man blir da umulig gravid så raskt????

Hei Jjamen:)

Så hyggelig å se deg igjen her inne, har tenkt på deg og hvordan det gikk med deg:)

Selv var jeg på en tidlig UL, da så vi plommesekk og noen smått inni. Var på UL etter to uker, fortsatt plommesekk, fostervann og noe smått inni der, men kunne ikke se hjerteaktivitet. Og da begynner mine bekymringer og stige frem. Ny UL i går, fortsatt ikke noe hjerteaktivitet, me alt det andre. Tok en HcG i går som var over 12000, skal ta en ny i morgen. Men jeg tror selv dette endermed en utskraping......og at vi må prøve igjen. Er glad for at vi har lett for å bli gravide, men blir jo en del tårer også når dette blir MI nr. to.......og kroppen har gått gravid to ganger siden september. Men jeg vil IKKE gi opp, har jo fått en meg blodsykdom som også må tas med i betraktningen. Mulig jeg må utrede den litt mer før neste prøving.......men lengselen etter et lite barn er så stor:)))))

Jeg bare håper vi får det til, både du og jeg og de andre som er her inne.......klem

Annonse

Blir spennende å se om du har hatt bra stigning på Hcg til i dag da. :o) Tvi tvi..

Det værste er å gå slik og ikke vite..

Jeg regner med det er hormonene som spiller meg et puss nå, det er jo faktisk bare to uker siden SA og en uke til IKM. Kan da umulig ha rukket å bli gravid denne syklusen. Men man vet jo aldri når EL er etter en SA uansett så det kan jo være det jeg har nå, og at det er derfor brystene er så ømme.

Få høre hvordan det gik med deg da. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...