Gå til innhold

20 dager over IKM??? hjelp..PCO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da var jeg tilbake med nye spm. Skulle hatt mens 4 mai, tok en test 9/5 og 15/5, begge var negativ! Har mange symptomer! -Var hos legen 15 han tok test og den va negativ.. Jeg skal utredes for PCO, det var derfor jeg var hos legen for å snakke om det. Han tok masse blodprøver men han kunne ikke se noen grunn til at min forroge lege skulle tro at jeg hadde PCO. Har regelmessig mens og alt,! Jeg er så frustrert, og føler hele tiden at TR skal komme , jeg har jo murringer i magem og nesten sånn mageknip, noe kvalme og tisser oftere, De 3 første symptomer er vanlig at jeg får like før mens,, ++ løs/hard mage,,

Noen som skjønner noe? Er så lei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt TR siden 02.april. Har tatt flere grav.tester, men kun negative. Har uendelige symptomer på graviditet, men kun negative. Føler at kroppen lurer meg litt, for jeg har vært gravid og født en gang før, så jeg burde jo "vite" litt bedre ved tegn på graviditet. Men nei;) Inntil videre bare venter jeg og ser.

Så vi er flere som er litt forvirret ikke helt forstår oss på kroppen og syklusen!;)

Skrevet

Enda godt det ikke er bare meg.. Blir så forvirret. jeg har kun tatt de 2 testene da. men sier legen at jeg ikke er gravid så er jeg vel ikke det da:( første dag i siste mens var 4 april, så det er en stund siden..

Symptomene har daffet litt av i det siste, så det var kanskje bare håp?

Jeg har ikke vært gravid før, så vet liksom ikke helt hva jeg 'ser' etter.

Jeg hat også utrolig mye utflod, blankt, 'slimete' på en måte, mye mer enn hva jeg har til vanlig, dette har jeg hatt siden mens var slutt.

Er det noen andre der ute med erfaringer, eller tips`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...