Gå til innhold

....strek på bildet?? (hjelp?? haha)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøvende kvinner e nå litt rare av oss...får sånne finurlige ideer om å prøve å gjennomlyse testen vår i håp om at man ser den streken me vil så gjerne se..tar opp en to dager gammel test fra søpla i tilfelle det har komt opp ein strek dei siste 24 timer... (ja...eg vett...men..ja..)

Så...i mangel på noe bedre å gjøre ette at eg røyk eine gitarstrengen min og har ikkje nye, så fant eg ut at eg kan jo prøve å ta bilde av testen min...Joda...men på bildet va der ein svak strek..den kan eg ikkje se på selve testen!! Haha! E med webcam på laptopen så e jo relativt lite sannsynlig at det e ein strek da men..hehe..fekk da meg te å rynke litt på nesa og ta litt flere bilder...heerregud... kvinnfolk og graviditetstester seie eg bare....

(og hvis det va noen som lurte på ka humørsvingninger e...følg med på trådene mine i dag så ser en jo det......baah..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he. Du er IKKE alene om å gjøre merkelige ting..:P

Humørsvingninger vet jeg alt om. Jeg kan gå fra god og snill til ustabil og forvandles til et hormontroll jeg, på et sekund... Slå den...:P

Skrevet

Hehe, ler meg skakk!!!! :)

Er så godt å vite at jeg ikke er alene om å være "rar" i støytene (som blir bare mer og mer hyppig når jeg nærmer meg IKM)...

EL idag, så dere kan vel bare tenke dere hvordan jeg er for tiden....uffameg....

Skrevet

Forstår bare ikkje kordan teststreken har komt opp på bilder..men ikkje pokk å se den med bare øyet....haha!

Gløm skyggestrek damer!! Nå e det blitt spøkelsesstreker!!

Skrevet

Hehe Drømme: ring gostbusters.. Tror jammen jeg skal prøve en gjennomlysning jeg også... (GLIS)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...