Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Vi prøvende kvinner e nå litt rare av oss...får sånne finurlige ideer om å prøve å gjennomlyse testen vår i håp om at man ser den streken me vil så gjerne se..tar opp en to dager gammel test fra søpla i tilfelle det har komt opp ein strek dei siste 24 timer... (ja...eg vett...men..ja..) Så...i mangel på noe bedre å gjøre ette at eg røyk eine gitarstrengen min og har ikkje nye, så fant eg ut at eg kan jo prøve å ta bilde av testen min...Joda...men på bildet va der ein svak strek..den kan eg ikkje se på selve testen!! Haha! E med webcam på laptopen så e jo relativt lite sannsynlig at det e ein strek da men..hehe..fekk da meg te å rynke litt på nesa og ta litt flere bilder...heerregud... kvinnfolk og graviditetstester seie eg bare.... (og hvis det va noen som lurte på ka humørsvingninger e...følg med på trådene mine i dag så ser en jo det......baah..)
attpåklattimagen:-) Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 He he. Du er IKKE alene om å gjøre merkelige ting.. Humørsvingninger vet jeg alt om. Jeg kan gå fra god og snill til ustabil og forvandles til et hormontroll jeg, på et sekund... Slå den...
♥Axinija♥ Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Hehe, ler meg skakk!!!! Er så godt å vite at jeg ikke er alene om å være "rar" i støytene (som blir bare mer og mer hyppig når jeg nærmer meg IKM)... EL idag, så dere kan vel bare tenke dere hvordan jeg er for tiden....uffameg....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2009 Forstår bare ikkje kordan teststreken har komt opp på bilder..men ikkje pokk å se den med bare øyet....haha! Gløm skyggestrek damer!! Nå e det blitt spøkelsesstreker!!
attpåklattimagen:-) Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Hehe Drømme: ring gostbusters.. Tror jammen jeg skal prøve en gjennomlysning jeg også... (GLIS)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå