Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos akupunktør sist mandag, og skal ha TR på onsdag denne uken, altså 27.mai. Men nå kjenner det ut som at den skal komme hvert øyeblikk...noe som kan ha med akupunkturen å gjøre. Dette passer jo veldig dårlig siden jeg skal til GU imorgen hos legen min!

Så spørsmålet er, kan legen ta en GU om jeg har fått TR?? Er jo litt ekkelt å gå dertil og blø...men har jo ikke noe valg om TR kommer idag :S

Håper noen vet noe om dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså..dei undersøke jo dei som har blødninger utenom mensen..gravide som har blødninger... Hvis eg skjønte det rett på min lege så e det helst hvis dei ska ta prøver der nedenifra, f.eks celleprøve. Nå vett ikkje eg ka du ska der for da..hehe.... Hvis en blør/har mensen så blir området en ska ta en prøve fra "kontaminert"...forurensa :P Hehe... Det sa min lege te meg da..men det e min x-lege så eg vett ikkje om eg tror blindt på det...e ein grunn te eg har bytta lege !!!

Skrevet

Der jeg går, så står det at man skal si ifra hvis man har mensen - så de vet det på forhånd.

Men man kan fint ha en undersøkelse likevel.

Skrevet

Hmm..jeg skal bare på en rutinekontroll. Vil vite at alt er iorden nå når vi prøver :)

Det tar så himla langt tid å få time hos hun legen min, så visste jo ikke at jeg skulle ha mensen den dagen når jeg bestillte time..

MEN, nå er det ikke sikkert den kommer idag eller imorgen heller, så får jo bare krysse fingrene for at den kommer på tirsdag eller onsdag! Er jo sååå typisk at den skulle dukket opp siden jeg skal til GU..

Men rekker nok ikke å ringe å si at jeg blør før timen heller, for er 09.45 imorgen. Men men, får vente å se om hun kommer..tanten altså ;)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...