Icerus Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Tenkte at det kansje var flere som nå er hjemme og som kunne tenke seg å treffe nye mennesker på dagtid. Jeg har vært sykemeldt siden jeg ble gravid og trenger å komme meg ut av huset:) Det passer best for meg på formiddagene i og med at jeg da får mest mulig tid med samboer på kveldene:) Håper at det er flere som kunne tenke deg dette. Ingen begrensninger i forhold til termin og liknende.. selv har jeg termin i slutten av juli mnd..
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei. Jeg er hjemme og kunne tenkt meg en tur ut av huset ja Har termin 16 juli
Icerus Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2009 Kjempe bra:) Noen dager som passer bedre enn andre?? For meg er det det samme så lenge det ikke blir før kl 12... Er litt trøtt om morgenen:D Kan jo sette en dato.. Hva med tirsdag 9, kl 12??
Icerus Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2009 Skal vi si kafeen på galleriet, augustin eller hva det nå heter?? Jeg setter det opp så får vi se om vi får napp fra flere:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå