Gå til innhold

Bekkenløsning.. pluttselig nesten borte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kommet til uke 34, og har vært sykemeldt i flere måneder av svangerskapet pga bekkenløsning.

Har hørt at det kan bli bedre når hodet fester seg, men det er vel litt tidlig?

Kjenner nesten ingenting om dagen, er ute og går tur, vasker hus og styrer. Er så gøy når man endelig greier. Merker jo at kondisjon og muskler har forfalt i den perioden jeg nesten ikke kunne gjøre noe, men...

Eneste jeg ikke klarer er å gå på hardt underlag, så asfalt turer og shopping er fortsatt vanskelig. Men hva gjør vel det når det er sommer i skogen :)

Andre som ble kvitt plagene sånn nesten over natta??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei=) vet hvordan du har d gitt..har vært sykemeldt hele svangerskapet selv pga av bekkenløsning...men den er nesten borte ja..er litt men ikke noe jeg nødvendigvis kjenner og plagesmed til daglig som før..hadde gang vansker osv...så d er vel kanskje noe i d der med hodet..men d skjedde før hodet festet seg hos meg da..lurer på om d har noe med at jeg bevega meg mer...men,..kjekt at d er bedre da...får man se hvordan d blir etter fødsel...om d fortsatt er bra.;)

Skrevet

Er nok babyen som har kommet ned i bekkenet og stabiliserer noe for bevegelse.. Jeg er også MYE bedre av bekkenløsningen nå..Heldigvis, for jeg klarte lite å gå for et par uker siden...

Skrevet

Jeg er også mye bedre nå:-) Veldig deilig! Har vært noe bedre siden påske, og siste uka mye bedre. Nå er det heldigvis sluttinnspurten av svangerskapet! Håper det er bra etterpå også!

Skrevet

Samme her! Har lurt på hvorfor jeg også.Merker nesten ingen ting til det nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...