minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 det er jo umulig å la være å tenke på dt, telle dpo dager... hva gjør dere når dere føler at det går litt over styr med baby ønskinga? lurer på om bim kanskje stresser meg litt, men ikke lett å la det være....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Eg har så masse eg lure på av og te at eg syns det e veldig greit å henge her te tier...hehe... Men eg har bare fått troen på at baby'en min komme akkurat når den ska komme. Enkelt og greit
Miztery Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Jeg greid å slappe av og ikke tenke så mye på det, ved å ha andre ting å interessere meg for. Og det hjalp mye å ikke være så mye på dette forumet!! Jeg la vekk testene, og lot det bare stå til.. Etter nesten et år med prøving og testing hver måned, la jeg bort CB i februar, og i april ble jeg gravid.. Mistet desverre på tirsdag, men jeg ble i alle fall gravid! Lykke til, og prøv å slappe av, spiren kommer når det er meningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå