Gå til innhold

Hvor tidlig teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan en positiv graviditetstest slå ut?

noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

det er veldig individuellt, kommer ann på når egget fester seg og hvordan kroppen produserer hcg...

har hørt om de som har testet svak opptill 5 dager før ikm men det er skjelden. cb reklamerer med at testen kan slåut 4 dager før.... mens noen ikke får posetiv test før de er en uke over tia....

er vel bare å smøre seg med tolmodighet.... jeg er 7 dpo i dag og merker ingenting. hvor langt over el er du, symptomer?

lykket til:)

Skrevet

Hei.

Takk for svar :)

Ja må vell bare vente i spenning. Har ikm den 29. Så ikke før neste uke jeg kan teste :( LENGE å vente. hehe.

Jeg fikk vondt i brystene dagen etter EL. Pleier ikke å få det før 1uke før ikm. også stikker det en del og murrer. (men det er vell som vanlig innbilninger)

Har du barn fra før eller? Jeg/vi har ikke,så dette blir vårt første :) Gleder meg SÅ til den dagen jeg kan få en POSITIV test :)

Skrevet

hei igjen:)

ja det er som regel ingen annen utvei enn å vente.. men enig i at tia går vannvittig seint.

jeg har e jente som er 2,5 år. hun sier hunønsker seg en bursdagsbror:) blir nok litt vanskelig å rekke det innen august men kanskje det er en på vei ihvertfall:)

med henne så var det ikke planlagt, det var egentlig bare se hva som skjer... glemte det vekk ett år og pluselig gravid...

nå tenker enn ikke på anna:)

håper på at vi får spirer begge to, skal heie på deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...