Gå til innhold

Klær etter KS?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg anbefaler "bestemortruser" dvs høye truser uten søm foran og myke høye bukser. Sømmer og press på arret er ikke godt.

Jeg hadde et planlagt KS for fire mnd siden, (det var forresten helt fantastisk!) og jeg unngår fremdeles lave jeans. Selve arret er litt sårt/ ømt fremdeles hvis noe hardt gnir/ trykker der.

Jeg skal ha keisersnitt i juli og har tenkt å ta med meg;

skjørt som kommer over snittet

svarte bukser fra cubus med veldig breie strikk i livet (de er bare helt fantastiske)

og ei kosebukse eller to ( men myke og breie strikk)

Bare tenk at du får et sår rett der trusa pleier å treffe, så ikke ta med klær som treffer der.

Ang truser tar jeg med silke truser med blonder oppe (gnager ikke), det brukte jeg sist gang også.(liker ikke ha store truser på, fant noen veldig greie på HM)

Lykke til

Hei!

Jeg har hatt to ks. Du trenger ikke mye klær med på sykehuset. Jeg har lagt inne på sensommeren. Jeg har rett og slett brukt gravidbuksene mine, og det der nok med to. Vanlige (løse) joggebukser funker også. De første dagene brukte jeg "engangstrusene" jeg fikk på sykehuset, passer fint med stor bandasje under. Etterpå brukte jeg høye truser en stund. Har og brukt t-skjorter som jeg har brukt under graviditeten. Hadde ikke gått til innkjøp av nye klær for å bruke de en kort periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...