Gå til innhold

Ingen følelse av å være gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for 4. gang...og gleder meg over å være gravid, men jeg merker over hode ingenting til det...er 7+1 idag. Føler ikke at jeg er gravid i det hele tatt, merker meg at jeg til og med må minne meg selv på det innimellom..kan liksom gå en hel dag uten å tenke på det...og siden jeg ikke har kunnet gjøre det de forrige gangene så løper tankene til om det kanskje er noe galt denne gangen... noen andre som har det eller har hatt det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare lurte litt på hvordan dine tidligere svangerskap har vært? Hadde du masse symptomer da?

Skrevet

Hei:-)

Ja, kvalm og veldig sliten...kunnet sove døgnet rundt. Og mye vondt i magen, stikkinger nederst i magen...

Skrevet

hei

alle sv skap er forskjellige. jeg er gravid med nr tre. har ikke hatt noe særlig plager med de to andre, men nå er jeg helt ute av stand til å fungere. trett, kvalm, så sliten i kroppen at jeg er helt utslitt nåt kl er 19.00 på kvelden. nyyyt tiden og det er sikkert ikke noe galt. kan jeg forresten få spørre deg hvordan du syntes overgangen fra to til tre barn var? hvor langt er det mellom dine?

Skrevet

Jeg skjønner at du er bekymret. Jeg hadde også mange flere symptomer ved forrige graviditet. Skal nå ta tildlig UL bare for å sjekke at alt er i orden. Selv om du får mange betryggende meldinger her på BiM så er det likevel ingen garanti at alt er i orden. Så jeg gru-gleder meg til å få vite om alt er i orden hos meg!

Skrevet

Hei:-)

Fra 2 til 3 var en hard overgang for meg ettersom jeg ikke kunne gå de første ukene etter fødsel (og min kjære mann måtte reise på jobb), bekkenløsning, men etter at kreftene kom tilbake gikk alt veldig bra:-) Mine tre er 3, 6 og 8 år. Det er ikke stor forskjell synes nå jeg...

Takker for svar og positiviteten...trenger det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...