Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har et barn på ca et halvt år. Hun sover mye og gråter lite. Noen som har opplevd det samme? Hun gråter ikke når hun er sulten kan det se ut til, og når hun våkner i senga si eller i vogna skriker hun heller ikke. Om det går for lang tid før hun blir tatt opp sovner hun bare igjen så jeg må være der for å se til at hun blir tatt opp når hun er våken.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Om du er bekymret vil jeg anbefale deg å ta en telefon til helsesøster, det er sikkert ingen ting iveien, men det er jo greit å få pratet om det.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 sånn var mitt barn også. vi er heldige, men er du bekymret kontakt helsesøster. barnet mitt begynte å grine mer ved 1 års alder. gullet er 2,9 år nå og helt frisk
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2009 #4 Skrevet 9. juni 2009 Sånn var gutten min også. Viste seg han hadde kronisk mellomørebetennelse og hørte dårlig. Nå er han 2 år og hører godt, er blid og glad og gir klar beskjed om hva han vil:) Følger hun ellers normal utvikling så ville jeg ikke bekymret meg, men sikkert tatt det opp på helsestasjonen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå