Gå til innhold

9 dpo & vondt/murringer i magen???? Opplevd det du????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har dette eller? Det er som stikninger,gjør til tider vondt men mest på venstre side "/

Ligner litt på TP smerter men det blir liksom på en annen måte ....

Håper noen opplever det samme:/ Eller HAR :/

Klemmer og babystøv sendes ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt stikkinger, men jeg vet jo ikke om jeg er gravid før i morgen, og jeg er enten 6 dager over tiden, eller 16 dager, har null peiling.

Men du er ikke alene. :-)

Skrevet

Syns det høres ut som festesmerter, jeg.

Lykke til

Skrevet

Så spennende da :D

Masse lykke til :D

Babystøv og klemmer sendes :D

Skrevet

Feste smerter.... Har du kjent det slik også? Off,ekkelt for føler innimellom at TR kommer men det gjør hu jo ikke ennå for hu kom 060509..... Så hu får vente til første uke juni :D (Eller 9mnd)

Klem

Skrevet

Ja, jeg hadde slike smerter ca 8 dpo når jeg ble gravid sist

Skrevet

Har akkurat det samme som deg. :) Håper at det virkelig er festesmerter :) Krysser fingrene. Har ikm den 29. Har hatt vondt i brystene helt siden dagen etter EL. Merkelig,har aldri hatt det før. Har du?

Skrevet

Nei.... Men denne mnd har jeg dobbel eggløsning,hakke hatt EL de siste 4 årene. Så mye som skjer der nede..... "/

Ja får krysse fingrene for at det er feste smerter...... :D

Men jeg er redd for å håpe for mye og jeg :(

Klemmer

Skrevet

Ja krysser alt jeg har for at det er festesmerter vi har :)

Lykke til :)

klem

Skrevet

Ja vi får krysse alt bortsett fra beina-..... hehehe :D

Klemmer

Skrevet

Jeg hadde vondt i magen, murringer,stikk i høyre,og av og til venstre side av lysken og magen. 2dgr før ikm flyttet smertene seg til midt på magen. Jeg testet positivt 1 dag svakt før ikm, og i går på ikm dagen testet jeg mye klarere, og i dag helt klart, endelig gravid. De symptomene du har ligner veldig på mine. Masse lykkeønskninger.

Skrevet

hei,glemte å si at smertene begynte 4 dgr etter el, og stikk og murringene vedvarer. Jeg er også utrolig trett,sulten og har vært oppe 2 netter for å tisse konstant

Skrevet

jeg har akkurat det samme. Er på en måte en mens smerte, men kjennes ut som det svir på en måte, en kald følse ? :s

Skrevet

Jeg hadde masse murringer, kvalme etc sist pp - og var ikke gravid.. Har murringer og stikniger (hadde jeg det sist pp mon tro..?) denne pp også, men tolker ingen tegn før positiv grav.test foreligger (skal prøve i allefall). Dumme kropp som gir meg falske forhåpninger :b

Krysser fingrene for deg!!!!! Du fortjener det så utrolig masse!

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 7 DPO, og kjente verking og stikninger i går og i dag. Ikke rart man får forhåpninger, nei.

Skrevet

JAAAA!

Jeg har oxo sånne murringer og stikkinger. ;o) Har IKM den 27. og har litt lyst til å teste før, men jeg tør liksom ikke, hehe. Noe sier meg at det har klaffet, men allikevel har jeg en snikende følese av at det ikke har det allikevel...

De stikkingene og murringene har jeg hatt siden noen dager etter EL.

• 4 år senere...
Skrevet

Dette var en gammel tråd ser jeg, men hvordan gikk det med dere som hadde murringer og stikninger?

Er i samme situasjon nå jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...