beate86 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 hei, nå er jeg fortvilet og... ja... i en stund har jeg merket kvalme, følsom for lukter, stikkende(strekker) smerte der jeg pleier å få menstruasjons smerter.. slapp, trøtt, føleses messig og ja,,, en hel del.. har tatt menge graviditets tester. de er negative.. skal dra til legen snart og ta blodprøve. jeg og min kjære prøver å få barn, men det er ike lett da jeg har endometriose:( me vi har håpet oppe:) hva skal jeg gjøre? skal bytte lege.. så får ikke time om leeeennnngeee.. kan dra på legevakta, men er redd for negativt svar. ha tror dere?? er jeg muligens gravid? eller er det psykisk, fordi jeg håper så veldig og er nervøs samtidig? fortvilet..
FrøkenSprøken Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Det er det jo helt umulig å vite, men er det en ting som er sikkert, så er det at psyken kan gi oss de merkeligste symptomer... Det er jo noen her inne som har tonnevis med symptomer hver gang;) Det eneste du kan gjøre er vel å vente å se... Tror ikke du trenger time til legen for å få tatt en blodprøve. Snakk med resepsjonisten, så får du svar. Men jeg må si jeg tviler på at legevakta tar graviditetstest. Det er en akuttmedisinsk tjeneste, og det er vel ikke akkurat akutt å finne ut om man er gravid eller ikke... Det kan ta litt tid, men man finner det ut uansett. Lykke til så mye, håper du er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå