Gjest Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Anonymforum Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-) Slit det med helsa! ---------------------------------------------------------------------------- Kan ikke alle dere som legger igjen spydige og usakelige kommentarer etter dere på hver eneste tråd gå inn på kranglesiden, og bli der?? -----------------------------------------------------------------------------
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hvis du skal starte en diskusjon, så kan vel DU gå inn på Kranglesiden.
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Kjære vene, jeg har da ikke ment å starte noen diskusjon.. (!)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 iKKE STARTE MY ASSSSSS. Vi føler din fientlighet allerede på overskrifta du bruker i tråden din. Kanskje pell deg inn på kranglesiden selv, så vi som er anonyme kan bruke siden her i fred og ro. Faen du irriterer meg kjerring.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Grensen for hva som er "uhemma mye dritt" varierer tydeligvis fra person til person her inne! Selv synes jeg grensen mange ganger er LANGT overskredet! For noen er tydeligvis "saklighet" et ord som bare finnes i fremmedordboka! BETYR det ordet virkelig noe...???
Wiingla Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Enig med deg HI. noen forstår bare ikke at det er en mlighet, også får de jo den oppmerksomheten de ikke får hjemmenifra og av andre når de legger det ut
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Jm Siri sier ingenting om spydige og usaklige kommentarer, bare om uhemma mye dritt.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Kan dere ta med dere kjøttpølsa over til kranglesiden? Når vi spør om noe, så forventer vi et fornuftig svar. Men han var på ekkel. Skjønner ikke hva den mannen gjør her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå