Gå til innhold

Hva kan man ha i kjøleskapet/ skapet når søthungeren kommer?


lana<3

Anbefalte innlegg

Skal holde meg fra å spise sjokolade en stund nå og er på tredje dagen nå, har ikke søtsug enda men jeg vet det kommer.

 

Hva kan erstatte sjokoladen?? Da mener jeg ikke slankesjokolader og mørk sjokolad men rett og slett no annet?

 

Har skrevet ned gulerøtter...men jeg er nå egentlig ikke så glad i gulerøtter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vannmelon?

 

Epler og peanøtter? Super kombinasjon, fordi du har søtt og salt.. og er en ganske så sunn kombinasjon.. :)

 

Kiwi..?

 

Også begynner jo jordbær tida nå.. :)

 

 

Men alt må jo spises med måte da... Er jo alltid noe, i alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid en pose med små knaskerøtter/minigulrøtter i kjøleskapet som jeg hiver innpå hvis nøden blir for stor. Ellers spiser jeg det meste som knaser ;o) Blomkål, kålrot, gulrot osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALLTID nøtter i skapet. tror den blandingen jeg har heter nøtts to the people eller noe..kjøper den på Maxi;) inneholder paranøtter ( i LOVE!!!) rosiner, tørket mango og ananas, mandler, pekannøtt, hasselnøtt osv... Sunt fett som er god oljesmøring i tillegg til at d demper sjokoladesuget mer enn et glass vann gjør hvertfall=)

 

cottage cheese med Noras uten tilsatt sukker( 60 kcal pr 100 ml) og kanel fungerer også bra =) du kan og bruke ferske bær og splenda eller natreen fx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

henger meg på vannmelonen..

 

hvis man er på lavkarbodiett så kan man ha litt god og fet ost i kjøleskapet, nøtter av alle slag i skapet, selv er jeg veldig glad i fenalår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...