Gå til innhold

Jeg tenker å begynne på south beach dietten, men kan noen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:) jeg skal også begynne på den. Bestilte boken fra bokkilden.no, den heter gå ned i vekt med south beach dietten. kjempefint skrevet, med måltidsplan , menyer og oppskrifter. koster 279 kr.

Hei!

Du burde klare å gå ned 5 kg ganske raskt med denne dietten, jeg skal også ned 20 kg, har snart tatt av meg 6 kg på fase 1, uten å trene...

Kjøpte boka ifjor, da gikk jeg ned 13 kg på 3mnd, så jeg vet at den funker for meg...

Jeg går også på south beach, snart gått 1 uke og jeg har gått ned 2 kg til nå, uten noe ekstra aktivitet (sitter ikke mye stille uansett jeg da, men kg har ikke gått av for det) Jeg skal ned fra 78 til 65kg, så har nå 11kg igjen til målet.

Kikk inn på lavkarbo.no der er det litt mer info om south beach og mange oppskrifter, Ikke alle er south beach vennlige men når du lærer hva du kan og ikke kan spise ser du fort hvem du kan bruk.. Driver å samler oppskrifter for tiden, mye godt;)

Okei, takk for svar damer :D

I morgen skal jeg ta en tur til byen for å se om de har boken der. *håpehåpe*

Samboeren min mente at han har hørt (noen år siden) at noen døde av denne dietten. Men det kommer vel an på hvordan man utfører dietten. Ikke vet jeg :S

Men, er dette en diett som man går opp igjen når man begynner på fase 2 ?

Nei, det er ikke meningen at man skal gå opp igjen på fase 2, men vekttapet blir mere moderat enn på fase 1, som er en "kick-start", da fase 2 er ment som en langvarig fase, til man har nådd ønsket vekt.

At noen har dødd av dietten syns jeg høres veldig merkelig ut, når du ser matlistene vil du se at det er helt normal mat og gode måltider - overhodet ikke noen sultekur...

Hvis de ikke har boken hos bokhandleren din, kan du sikkert få dem til å bestille den for deg...

Annonse

Lykke til med bokkjøp, den er kjekk og ha og da får du også litt mer forståelse for hvordan det fungerer. At noen skal ha dødd tror jeg ikke, dette er ikke en ekstrem diett, det eren livsstil. Jeg ar aldri levd og spist så sunt som jeg har gjort på denne kuren. Tror da isåfall sjansen var større for å dø før jeg begynte;)Han blander sikkert med noe annet.

Moren min gikk ned 20kg på denne dietten. I fase 2 går det ikke så raskt som i fase 1, men hun sa hun gikk jevnt og trutt ned mellom 2-3kg i mnd minst i fase 2. Noe mer enn det anbefales jo ikke å gå ned av gangen heller. Derfor er risken mindre for at man går opp igjen. Hun har holdt vekten 1 år nå, men nå spiser hun jo mye annet også, bare begrenset. Man venner seg til det og trenger ikke gi opp alt man liker for det, for det hadde ikke jeg klart. Handler jo mest om hva man trykker i seg i hverdagen, så kan andre ting bli litt ekstra i stedet. Og går man litt opp så er det bare å ta en fase1 til så får man det bort igjen.

Jeg står nå på minus 3kg etter 1 uke, veldig fornøyd, ikke er jeg sulten heller;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...