streberinnen Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 I dag testet jeg positivt med Clearblue digital, 2 dager før IKM. Selvom jeg visste jeg var gravid (symptomer fra mine forrige to svangerskap kom tre dager etter EL), var det et stort sjokk å se GRAVID.... Midt i eksamen og stress, stor lykke!! Tenk, jeg skal bli mamma igjen! Masse lykke til til dere andre som prøver - forstår hvor heldig jeg er som har blitt gravid på første forsøk når jeg ser hvor mye dere lengter! Kom fort etter!!
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Gratulerer!!! Heldige deg ) Lykke til på eksamen! )
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Gratulerer så mye da ) Kanskje du får et skikkelig energi og lykkekick freser deg gjennom eksamen med glans Kos deg og lykke til
attpåklattimagen:-) Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Gratulerer så mye, og lykke til med eksamen;o))))))))))))
streberinnen Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 takk, skal prøve å la det bli eksamensinspirasjonen!!
Smurfelykke Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Gratulerer så utrolig masse, streberinnen ;o) Jeg har IKM på onsdag og har litt lyst til å teste før som du gjorde, men jeg er så redd for å bli skuffet når den viser negativt... Hvilke symptomer hadde du? Jeg har hatt en del stikkinger i rygg og i og rundt eggstokkene, og noe som likner på menssmerter, bare mye lettere og kommer bare innimellom. Er øm i det ene brystet også. Bruker alltid å få TR når jeg har ømme bryster, men har likevel et lite håp om at det er noe der inne ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå