Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. :)

Jeg har ikke tatt KS på Ahus før, men skal forhåpentligvis gjøre det i november. Har tatt et keisersnitt tidligere pga seteleie, og har gode erfaringer med det. Var veldig vondt i dagene etterpå, men likevel bedre enn en setefødsel vaginalt tror jeg...

Når skal du ta KS, Langhus?

Jeg hadde en heftig fødsel sist,endte med hastesnitt. Så hadde sendt inn journalen min fra forrige fødsel,på forhånd. Var først på emblasamtale,og hadde med meg ett brev jeg hadde skrevet. Om mine følelser rundt forrige gang og mine tanker i ettertid. Synes det er lettere å skrive enn å prate. Fikk frem litt tårer gjorde jeg også :) Men uansett da,jordmor sa at de kunne gjøre det mer behaglig for meg denne gang osv osv!! Men som jeg sa til henne så har jeg ingen garantier om noe som helst! Hun sa også at " Vi tvinger deg IKKE til å føde normalt"! Så tror egentlig de er ganske alrighte der! Men det er ikke jordmor som avgjør,det er lege! Måtte tilbake til samtalemed lege etter 14dgr,og da var jeg streng. Visste at dette var siste sjangs. Sa at jeg VIL IKKE føde vaginalt.Ferdig med det.. :) Så vær litt sårbar,gråt litt og få jordmor på din side. Så, vær bestemt hos lege! Det fungerte hos meg ihvertfall.. :) Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...