Ettervinterkommervår Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 10 dager over i dag, ja... men gikk 13 dagerr over m førstemann
ellevilla Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 -5 dager. Overtidskontrol på mandag og eventuelt igangsetting på torsdag. Får bare gå 10 dager over, så ser enden heldigvis. Men det er slitsomt å gå å vente!
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 er 9 dager over i dag, men i fin form, bare utrolig lei. _Har vært på flydag på kjeller i dag og kost meg der. Prøver å finne på noe hver dag slik at tiden ikke skal gå så sakte. På vei hjem derfra fikk jeg vondt i magen, men merker ikke noe nå så vet ikke hva det var jeg. ER førstegangsfødene og har ikke peling på hvordan riene kommer til å kjennes ut. Synes det værste er å våkne opp på morgenen og innse at det startet ikke i natt heller gitt..;( Dagene synes jeg går raskt, da jeg hele tiden er p farten med ett eller annet. Prøver å nyte de siste dagene så godt jeg kan, men tankene mine er jo hos den lille prinsessa vår i magen hele tiden allikevel;) Blir ikke satt igang før tidligst torsdag, da skal jeg på overtidskontroll. Lykke til alle sammen;)
godiva med 3 gull Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 er -3 dager idag. men var forberedt på å gå over. Gikk 17 dager med nr 1 og 14 med nr 2. (igangsatt med begge) Har time på sykehuset til torsdag kl 11 så innen fredag er jeg forhåpentlig 3 barns mor :)
siggen2 Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 jeg er 4 dager på overtid idag-og kjempe lei av vondt og kynnere!fikk min første jenta 14 dager før og neste mann 14 dager etter-men nå blir jeg satt igang til torsdag uansett-håper jeg virkelig-men ser helst at den kommer idag:)
majsen81 Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Jeg er bare 2 dager på overtid, men har en skikkelig tung dag idag... Det føles som at dette bare skal vare for alltid og at den lille inne i magen aldri vil komme ut.. Sliten i kroppen, kvalm og har bare lyst til å gråte... Håper dagen i morgen blir bedre, eller enda bedre at ting skjer i natt Ja.. Jeg kan vel bare håpe på det siste..... Lykke til alle sammen!
Happychappy Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Er -8 i dag, er lei ja! Men har en bra dag etter à ha sovet bedre enn pà lenge i natt. Synes nettene er laaange. I gàr hadde jeg en tung dag bàde fysisk og psykisk. Formen er stort sett veldig bra, men det tar pà denne ventingen. Har legetime pà tirsdag, og han sa han da skulle ringe for overtidskontroll pà sykehuset sà jeg fàr det onsdag eller torsdag. Har ingen tegn pà at det skal skje noe nà. Men det blir jo snart uansett. Hold ut jenter! Uansett godt à lese om andre i samme situasjon.
soleia Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 -3 dagar her. Skulle gjerne ha fått ut vesleguten snart, så mannen min kan få reise i begravelse til bestemora si. Er såpass langt å reise, så det går nok ikkje om han ikkje kjem i løpet av eit par dagar.
Pølsa Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Er -8 dager, men nå er endelig fødselen igang. Har hatt rier av og på i hele dag (startet i 3-tida i natt), men de er ikke regelmessige ennå. Har født tre ganger før, og alle fødselen mine har startet på denne måten. Riene blir ikke regelmessige før et godt stykke ut i fødselen. Regner med å ta en tur på føden i løpet av kvelden for å sjekke ståa. Lykke til alle sammen!
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #11 Skrevet 24. mai 2009 Yep, er nå første dag på overtid. Regner nesten med det blir noen dager, og prøver å innstille meg på det.
septemberpiken Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 -11 dager her, og lei er en underdrivelse. Regner ikke med at noe skjer av seg selv her i gården, og håper jeg får time for igangsetting på overtidskontroll i morgen. Ingenting jeg gleder meg mer til enn å bli kvitt denne magen og endelig få møte babyen vår!
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 25. mai 2009 #13 Skrevet 25. mai 2009 Skjedd noe med noen av dere i natt? her er det ikke skjedd noe. Hadde forhåpninger da slimproppen gikk i går, og hadde noen små tak på kvelden, men søvnen satte nok en effektiv stopper, har sovet meg gjennom hele denne natta også, desverre...;( - 10 i dag foresten. Men nå har jeg mistet håpet om at noe skal skje av seg selv, så blir vel ikke noe før torsdag da jeg skal på overtidskontroll tenker jeg.
Wea og mini Skrevet 25. mai 2009 #14 Skrevet 25. mai 2009 Jeg er nå tre dager over termin. Har vært hos jordmor i dag og blitt strippet. Var visst sånn halvveis moden. Skulle gjerne fått ut vesla snart nå, men er ikke superutålmodig enda. Lykke til alle sammen
teila Skrevet 25. mai 2009 #15 Skrevet 25. mai 2009 Jeg er 5 dager over. Legen min vil ringe og bestille time på sykehuset når jeg er 14 dager over, jeg synes det er alt for seint - blir lettere halvgal + nervøs. I dag tok jeg akupunktur - men det har ikke hjulpet ennå :-(
Happychappy Skrevet 26. mai 2009 #16 Skrevet 26. mai 2009 -10 i dag, og fortsatt ingenting som tyder pà at noe skal skje. Men var hos legen i dag, og skal pà overtidskontroll torsdag. Veldig spent pà om de vil hjelpe til, eller vente et par dager. Klarer à slappe litt mer av nà som jeg har fàtt time i alle fall:)
majsen81 Skrevet 26. mai 2009 #17 Skrevet 26. mai 2009 Er nå -4 dager og ingen tegn til fødsel i nærmeste fremtid...! Den lille jenta vil visst ikke ut..! Idag har jeg vært ute på shopping og brukt masse penger... grrr.. Alt for å slå i hjel tiden! Skal på kontroll på sykehuset på torsdag, så det blir veldig spennende å høre hva de har å si da.. Har ikke overtidskontroll før 3, juni, så det er vel ikke mye de kommer med tenker jeg..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå