Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da prøver man igjen.

Nå har jeg tatt 4 tester og eller gangene var de neg, og enda har jeg ikke fått TR. Er kvalm, sliten, skjelven, har skiftende løs/hard mage(uten å gå for nærme inn på detaljer.) og helt kritthvit utflod, mensmurringer sånn av og til og ømme brystvorter som klør. I begynnelsen av forrige svangerskap så var jeg plaget med blærekatar som jeg nå har fått, er det noen andre som har hatt det? En stikkende følelse?

Skal til legen på mandag og få sjekket om det er hormonforstyrrelser,eller at det faktisk er en liten engel der!! :-)

Kanskje det er min tur da? :-D

*håpe på svar:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Jeg har hatt mange eller nesten alle de samme symptomene som deg...også fått mange negative tester....men nå har jeg ventet enda noen dager, og tror jeg kanskje fikk positiv test i dag tidlig....en veldig svak strek......så kanskje det holder å smøre seg med tålmodighet og kanskje du får en hyggelig beskjed på mandag....det kan jo ta veldig lang tid før det slår ut på testen noen ganger....

Masse lykke til....håper det er en engel der inne....

Skrevet

Tusen takk for svar. :-)

Idag har jeg fant jeg ut at jeg har fått soppinfeksjon, noe jeg har lest er ganske normalt? Ikke vet jeg. :-P

Skrevet

Hei hei.

Det kan hende du er gravid ja, men det kan også hende kroppen din lurer deg. hadde det slik siste pp. To dager før IKM begynnte med mensmurringer. Spydde, ømme pupper, sov stående etc etc etc

negative tester. Så fire dager over IKM kom mensen. Men skal sies at jeg hadde MA i februar med utskrapning, og syklus har vært noe ustabil etter det.

Så eneste jeg egentlig vil si er at:

Ja mye mulig du er gravid (vil kanskje helle litt mot det), og har bare hatt litt senere EL enn du trodde. Men en bitte liten mulighet for at kroppen lurer deg litt.

Lykke til hs kegen uansett, og håper de finner et bitte lite fosteranlegg...

Skrevet

Ja, det kan jo være det også. Men jeg vet ihvertfall at jeg er enten 6 eller 16 dager over tiden, så vi får se i morgen hva som skjer. :-)

Skrevet

Da har jeg vært hos legen idag. Testen var negativ idag også, men for sikkerhets skyld har hun tatt blodprøve for å se om hCG nivået er over 5 til onsdag, så jeg krysser alt jeg har på kroppen og håper jeg har en liten en. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...