Meg og alle gutta Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Det var en heller skuffende opplevelse. Vi har nå prøvd i 1,5 år. Jeg har pco, ikke noe særlig høy grad tror jeg. Eneste symptomene jeg har er syster på eggstokkene og noen kg for mye. Uansett.. ble operert på tirsdag. Der fant de forstørrede eggstokker med masse syster og min venstre side er helt ubrukelig. Helt pottetett eggleder. Samboeren min har en tett sædleder, og mye hodefeil på cellene sine + litt annet småtteri. Vi prøver en siste gang på egenhånd denne syklusen. På dag 3 i dag. Vi skal begge to ta pergotime. Jeg dobbel kur, han enkel kur på 7 dager. Jeg skal i tillegg prøve solvipect og grapefruktjuice. Skader ikke å prøve ihvertfall.. Litt motløs akkurat nå. Lang ventetid på riksen også. Men vi har bestemt oss for å gå for en garanti løsning volvat tilbyr i mellomtiden mens vi venter på riksen. Det er dyrt, 120 tusen kr + medisiner, men blir det ikke født et levende barn, får man pengene igjen. 120 tusen er heller ikke mye penger å betale for et barn, da det ikke kan måles i penger:) Noen som har erfaringer med volvat?
monca*84*j12 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Ååå kjære deg, dette var jo ikke gode nyheter da! Skjønner så veldig godt at du er lei deg og oppgitt.. Men det har du lov til syntes jeg.. Jeg syntes du er kjempe flink som klarer og fokusere på resultatet til slutt og ikke hindringene.. Hold fokuset på at det blir barn på dere og, det bare tar litt lengre tid! Lykke masse til.. Måtte spiren sitte snart for oss begge,, stooor trøste klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå