Gå til innhold

You got too be kidding me?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært så heldig at jeg har sliti med: Halsbetennelse, bihule betennelse og øyebennelse den siste 1.5 ukene.. Og trur du ikke jeg våknet i dag med vonde, hovene hende som klør? Jeg klarer ikke lukke dem ordentlig og jeg blir gal.. Så slår tanken meg at jeg syntes jeg har klødd litt mye i går og i dag.. Når jeg var på do ser jeg røde prikker på lårene mine.. Det sprer seg fort!!! Men jeg har fått syrtek av min gode nabo.. Så nå blir livet LITT enklere håper jeg...Men henende mine er sykt vonde.. Så uff.. veit ikke jeg.. I følge legevakten er det elveblest og dette stemmer godt! Men det er ikke så mye og gjøre med =(

GÅr det ann og bli mer uheldig?????

syyyyyyyyyyyyyte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeeeeeeeeeeiiiiiiiiii...uff, stakar deg:(

vet ikke hva jeg kan si annet enn god bedring...og klemme på deg (ikke så hard da, for da får du kanskje vondt,men litt..)

så tror jeg elveblest går rimelig raskt over ....:S

god bedring og dra til legen....

klem

Skrevet

Uff, snakk om å få alt på en gang da.... :(

Ønsker deg god bedring, håper du kommer deg fort!

Gode klemmer fra

Skrevet

Nei huff da :(

Masse god bedring..............

Klem sendes også :)

Skrevet

Neiiiiii stakkar deg! Maks uflaks skjønner jeg, det var ikke noe særlig nei, håper du blir bedre snart!

Ønsker deg masse god bedring! ;)

Skrevet

tusen takk mine søte damer.. ja snakk om maks uflaks! Men nå har jeg fått i meg syrtek, og det ser ut som det kanskje hjelper litt.. Kløen er ganske dempet, og smertene i hendene er ikke liiiike ille=)

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg resten av kvelden.. Spist en bedre middag sammen min kjære og gode nabo=)

Håper kvelden deres blir bra!

stoor klem tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...