Gå til innhold

noen som har barn med en som var ¨knullekompis¨?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde mest sannsynlig tatt abort... sånne forhold har en tendens til å ikke fungere ved den minste uoverenstemmelse. Og det tviler jeg på at jeg hadde giddet å utsette både et evt barn og meg selv for.

Men du kan jo spørre hva vedkommende tenker om situasjonen, det kan jo være det er mere følelser med enn hva man tror :)

Uansett lykke til :)

Hei,

Jeg har enda ikke fått født, men jeg venter barn med en knullekompis! Han fikk jo sjokk med en gang selvfølgelig, men vi har alltid kommet godt overens og snakket godt sammen og det gjør vi enda. Han er nå vant til tanken og jeg tror og håper at dette skal gå bra:) Så lenge vi fortsetter å kommunisere og være åpen med hverandre!

Du må ha lykke til med avgjørelsen din, og den er din alene, ikke hans!

yes... hadde tenkt å ta abort men når det nærmet seg klarte jeg det rett og slett ikke.. så her blir det barn i hus. det verste er at jeg har ikke sagt det til han ennå. at det er hans barn. han vet jeg er gravid... men ikke at det er hans.

(JA jeg vet jeg må si det men det er ikke så lett!!!!!)

Hi her, jeg har sakt det til han... Tok det igrunn fint men var samtidig negativ.. Han ønsket jo selfølgelig ingen unge i den situasjonen.. Og det er jo forstålig ;) Går fortsatt og lurer, er 8 uker på fredag så ting går fort..

Har en abort bak meg også, så jeg er veldig usikker hvordan dette ender..

00:43 hvor langt er du på vei?? :)

• 1 måned senere...

Annonse

Hei. Det har jeg.

Barnefaren fikk selvfølgelig sjokk når jeg fortalte at jeg var gravid,vi kjente hverandre ikke så godt og var bare knullekompiser over en lengre periode.

Vi ble kjent under svangerskapet og bestemte oss for at vi skulle samarbeide(til tross for at han i utgangspunktet ville at jeg skulle ta abort og var ganske bestemt på det) men når jeg hadde valgt å beholde barnet så ville vi få til et samarbeid.

1års tid gikk alt veldig bra,jeg ble kjent med hans familie og han min.

Under dette året begynnte vi å utvikle et forhold som senere resulterte i

giftemål,og nå har jeg enda et barn på vei:-)(og det var planlagt:-)

En solskinns historie kan man kalle det,men ikke alltid like lett har det vært..

Men angrer ikke min avgjørelse når jeg ser hvordan ting gikk.

Og hadde aldri i verden trodd at ting skulle bli slik..

Uansett ønsker deg all lykke til,men husk det kan gå flere veier,og ikke alltid som man tror;-)

Så enormt godt å høre at det faktisk finns noen happy endings! :D

Skulle vært flere som deg som turte satse på familien og ihvertfall prøve, istedenfor alle de som bare tar å skifter ut mennene sine som et klesplagg som er gått av moten :P

All respekt til deg og alle gode ønsker til dere :)

Mann som venter sin første med monsterhormonell-ex :P

Vill bare gi prinsessa mi som kommer alle muligheter og kjærlighet hun fortjener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...