Drømme Stress ned-mamma Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Og masse knuffing nedi der i dag...og tappen e griselukka. Kjente bare ein liten strek. (har av ein eller aen grunn ikkje et rundt hull i tappen, te tross for at eg aldri har født/vært gravid!) Fra ganske negativ i går..te overpositiv i dag...godt humøret e stabilt då.... ...............wheeeee!! *kremt* Får gå å vekke gubben...snakk om sløvehelg...har ikkje hatt oss ennå eingang...!!!! Hææææærregud.......
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Når blir det digital CB på deg, om jeg får lov til å spørre?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 tok vanlig cb i går og blei neg. så...har legetime på fredag, så då tar eg å teste i allefall med digital på mårran då! (har ein te vanlig liggande da som sikkert ryke i mellomtia )
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Krysser fortsatt fingrene for deg! :-) Var det ikke nettopp et innlegg et sted om noen som testet positivt først 17 dager over IKM? Lykke til! :-)
Tingeling27 Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 hehe det lurer jeg også på...når det blir digital assa:) ???
Baby*2012 Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Og godt var det i hvertfall at den ikke er kommet Håper såååå masse at du skal ha spire Klemmer
aloha83 Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Ingen mens her heller! 6 dager over IKM!!! ) Masse knuffing både foran og bak hos meg. Håper håper håper! Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå