Gå til innhold

Noen som har erfaring med billigtester?

Anbefalte innlegg

Har tatt 3 billigtester (stav) i dag og i går, og alle fikk svake rosa streker etter ca 10-15 min. Tok så en CB på ettermiddagen i dag som var helt negativ.

Er det mulig å være gravid selv om testene ikke ble positive med en gang?

Er det noen som vet om billigtestene er mer følsomme enn CB?

Vet ikke nøykatig når jeg har IKM pga uregelmessig syklus, men regner med at det er om et par dager.

Har tatt mange tester før, men aldri fått hverken skyggestreker eller andre streker uten å være gravid.

Fortsetter under...

Kom teststreken opp før det var gått 5 minutter? Det står jo på bruksanvisningen at man skal se bort i fra resultater etter 5(?) minutter, og mine ble jo ikke positive før det var gått rundt 10-15 minutter.

Krysser fingrene for oss begge :)

vil bare tro at det er forlite hcg i urinen, særlig hvis den er tatt med kveldsurin før tiden.fikk og svak rosa strek. kontrollstreken kom før 5 min,mens den svake rosa kom etter ca 4 min. når jeg brukte morgen urin på en billigstrimmel idag på ikm, slo den ut innen 3min på teststreken,kontrollstreken med en gang. Står i bruksanvisningen at streken kan være svakere enn kontrollstreken og da er den positiv. Er sikker på at din blir helt positiv snart. Når har du ikm?

masse lykkeønskninger. men var jeg deg så ville jeg drøyd det en dag ekstra,jeg pinte meg til det selv om det er vanskelig. Du kommer sikert ikke til å bli skuffet,da ville ikke staven din ha lyst svakt. Du får skrive igjen når du får svar. klem

Annonse

da jeg var gravid fikk jeg svake svake(farge) streker etter 10-15 min, brukte da både billig-strimmel, og QR. Men jeg mistet 4+5, så lurer jo på om det var derfor testene var svake. Men da jeg tok digital sto det jo gravid. Jeg synes de testene er like greie som andre tester som det kommer streker opp, og det er jo mulig at du er gravid! Jeg har heller aldri fått svake streker etter at tiden hadde gått ut før jeg ble gravid. Og jeg har testet mye, og sett på dem flere timer senere, men aldri vært noen strek da heller.

Du har nok gode muligheter:D Når har du ikm?

Pga litt uregelmessig syklus er jeg ikke helt sikker på når jeg har ikm, men det er i disse dager..

Jeg har og tatt ganske mange tester og har alltid studert de nøye etter at tiden har gått ut, men aldri fått noen strek.

Har vært gravid to ganger tidligere (men mistet), og begge gangene fikk jeg litt svake streker, men de kom lenge før tidsfristen var gått ut.

Får vel bare vente og se.. Tar nok sikkert en test i morgentidlig, klarer ikke å holde meg lengre enn det ;)

Er det forresten noen som vet om BT er mer følsom en CB? Kan det være derfor CBen jeg tok i dag var helt negativ?

Takker for svar :)

Man skal ikke lese av resultatet eltter 5min, da dette resuktatet er ugyldig. Men som andre sier her er det meget mulig du er gravid, men du har fortsatt ikke nok HCG i kroppen til at det slår ut på testen, evt at du får en svaak strek etter en stund. Det skal ikke være særlig forskjell i sensivitet på de to testene du har tatt. Men det som er, er at digitalenstund tid slik som de billigtestene. Hadde du droppet å se på billigtestene etter 10 min ville du ha hatt to tester som var negative...... Om du ikke får mesen i løpet av noen dager kan du jo ta en ny test å prøve igjen. Jeg fikk en så vidt synlig positiv to dager etter IKM, tok en ny fem dager senere og da var streken svært tydelig:) Moralen er: Gi kroppen litt tid til å produsere nok HCG til at den kan gi et entydig svar på testen. Krysser fingrene for en helt klar positiv test neste gang!

Her ble det litt surr. Det jeg mente å si var at digital testen gir deg svaret når den har fått virket lenge nok. Den skifter ikke resultatet slik de fra billigtester kan gjøre. Den var jo også negatvi etter de 5minuttene, var den ikke?? Så om du hadde droppet å se på testen hadde du hatt to negative tester.. Men det betyr jo ikke at den ikke kan bli positiv om du prøver på nytt om noen dager!

Ja, testene så negative ut da de 5 minuttene var gått. Bortsett fra en, der man kunne skimte antydning til en strek ganske tidlig, men det var så svakt at det nesten ikke vistes, ville ikke regnet det som positivt. Det jeg bare syns er så rart er at alle tre billigtestene fikk tydelige rosa streker etter at tiden var gått ut, de er svake, men svært synlige.

Tok en ny CB i dag, som også var negativ.

Skal vente et par dager for å se om tanta kommer, hvis ikke blir det vel mer testing..

Annonse

• 5 år senere...

Var fra den nettsiden jeg bestilte testene :)

Har bestilt flere tester i dag, så nå må jeg bare vente til de kommer før jeg får testa noe mer..

Dette har jeg også opplevd, er 3-4 dager til mensen og etter tiden kommer det en svaaaak strek. Ser den bare såvidt!

Betyr det noe, er testene ekstra sensitive, eller er det bare skyggestrek? Bestilte fra billige-tester.no...

Anonymous poster hash: 23873...62f

Skimter du ein strek så har du Hcg. Men den kan vere forliste Hcg til CB testene.

Billig tester er 25 Hcg

Kva er det på CB sine tester veit eg ikkje. Det står vel i bruksanvisning.

Anonymous poster hash: 0d399...0a9

Jeg har aldri fått positiv gtest, men det kan jeg jo ikke skylde på billigtestene😜

Men har brukt ELtester fra billigtester.. Fikk aldri klart svar på de (mulig jeg var dårlig på å tolke eller at det faktisk tok lang tid før jeg fikk EL etter pulleslutt), men da jeg gikk over til CB fikk jeg postive tester med en gang, tydelig 😊 på de dagene jeg forventer EL! 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...