Musemor med tre søte små Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Det er rart med det. Hvordan tankene på å få en til forandrer seg gjennom syklusen. Akkurat nå er jeg på det punktet at jeg bare venter på at tanta skal dra igjen. Sitter og ser på guttungen som leker og koser seg ute på terrassen, og lurer på hvorfor jeg stresset slik med neste mann. Den kommer når den kommer. Er slik bestandig i denne delen av syklusen. Så nærmer det seg EL og jeg blir et troll. Når skal vi har sex, hjelp manner reiser bort, hjelp, jeg reiser bort, har vi nok sex. 3 dager etter på. Jeg vil teste NÅ selv om jeg vet det er for tidlig. Hvor lenge klarer jeg å holde meg denne gang??? Dersom tanta kommer, snufs, snufs... 2 dager senere, hvorfor stresser jeg slik? Den kommer når den kommer. Og sirkelen er sluttet. Slik er det hver PP. Og denne PP skal jeg ikke stresse, så det så. Bare spør meg under EL om 2 uker :-P
J -76 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Veldig gjenkjennelig, he he he. Jeg er med andre ord et skikkelig troll om dagen og antar å være veldig snufsete i neste uke
FrøkenSprøken Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Kjenner meg igjen i den der, ja. Selv om vi ikke har prøvd så lenge, da. Så har bare hatt en slik runde enda... Sitter og venter på mensen som ikke vil komme. Er en uke på overtid, men får bare negative tester, så i går tok jeg meg en fest. Kjente at jeg fikk litt panikk når jeg kom på at det kanskje var den siste festen på mange år... Det er jo så hyggelig! Mann og barn er på ferie hos svigermor, og jeg kom ikke kjem før i firetiden i natt. Nå i dag har 6 av veninnene mine vært her på en seeen fyllesjuk-luch med rundstykker, egg og vafler. Så kom ei annen veninne med tvillingguttene sine på 1 mnd på besøk. Akkurat i dag vil jeg IKKE ha flere barn riktig enda. Jeg har det rett og slett perfekt slik det er nå Men spør meg om noen dager eller noen uker...
Musemor med tre søte små Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 Hehe... Så du gledet deg til fest på skravle. Hadde det gøy antar jeg ;-) Det er utrolig deilig å ha litt manne og barne fri en gang i blant. Selv og jeg akkurat nå ikke føler noe stress, og ting føles perfekt, tror jeg likevel det å se et tvillingpar på 1 mnd ville ha gjort meg umåtelig babysjuk, uansett hvor fyllasjuk jeg hadde vært
FrøkenSprøken Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Ja, det var utrolig koselig! Litt trist også, for nå er vi liksom ikke en klasse mer. Blir rart å skulle studere sammen med nye folk til høsten... Det er rart med det, men festing har blitt såååå mye morsommere etter at jeg ble mor! Men det kan jo ha en sammenheng med at det skjer omtrent 4 ganger i året, og at jeg derfor verdsetter det mye mer... Og ang. tvillingparet; de er nydelige de, men etter noen timer er det jo deilig når de drar også. Veninna mi skal hjem til kveldsstell og nattevåk, mens jeg har sitti i sofaen med et glass rødvin og god mat helt fram til nå hihihihihihi.... Men kjenner at en helg alene er nok. Måtte ringe guttungen i dag, for savnet ham sånn!!! Så gleder meg til de kommer hjem i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå