attpåklattimagen:-) Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 ja ja... har noen dager til å gjøre det på.. -men hadde håpet at det i det minste kunne ha kommet opp en liiiiiiiiiiiiiten strek da. Håpet blir borte sammen med antallet blendatester.. Skal ringe en vaskemiddelprodusent jeg, for da kan testene mine være modell for hvitvasken deres.Grrrrrrrrr!!!!
J -76 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Da er vi to, dobbel Grrrrr.... Har ikke testet i dag, men i går, helt hvitt, blæ
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 jeg testa 5 dager før ikm med en eggløsningstest på morgnen. den slo ut på positiv, regnte da med at jeg var gravid. Etter jobb tok jeg en graviditetstest-neg, deretter en ny eggl.test-neg. neste dag prøvde jeg en ny grav.test-helt hvit. da trodde jeg løpet var kjørt og blei veldig skuffa. Men symptomene gav seg ikke, murring i sidene av magen,trett og stråling nedover låret på høyre side. Tok da en ny test på kveld dagen før ikm, svak rosa,tok en ny, en vanlig strimmel-svak blå strek. I morges brukte jeg morgen urin på billigstrimmel igjen, og den ble helt klar etter 3 min. ikke gi opp. lykke til. hilsen gravid
attpåklattimagen:-) Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 J-76: Vi får krysse fingrene for at spiren sitter lell:o)))) katta76: Gratulerer sååååååå mye. Kos deg masse fremover...
J -76 Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Heisann attpåklattønskesNÅ jeg har desverre ikke troa nå. Ville være for godt til å være sant at et samleie skal holde, pluss at jeg har slitt med sopp og div. andre festligheter, blæ, Men jeg krysser fingre for deg! Stor klem Katta76: Gratulerer, hyggelig med oppmuntring, lykke til videre!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Tusen takk til dere begge. masse lykke til. Har selv prøvd i 4 mnd,endelig lyktes det. har to tenåringer fra før og min nye mann på 45 har også det så dt blir en ordentlig attpåklatt. gleder oss masse. Håper bare den lille spira klamrer seg fast. Sender masse babystøv,og kommer innom foe å se hvordan det går med dere. stor klem
Adnil73 Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Gratulerer katta76 for en deilig følelse det må være... Selv er jeg bare 7dpo i dag og har også kjent murringer siden 2dpo. Hvordan vil du beskrive dine? Mine har så langt artet seg som en litt sviende følelse, kan minne om mens men litt anderledes på en måte..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 akkurat slik som meg. sviende først,så murring, og nå stikker det veldig. Ble så skuffa da testen viste negativ 3 0g 4 dager før ikm,men igår og idag,en dag etter ikm er streken sterk. masse lykke til. Har stor tro på at du er gravid. Råder deg til å ikke teste fortidlig. Kan bli veldig skuffa ved falsk neg test. Stor klem. Ps gi beskjed når du har testa da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå