Gå til innhold

VIN for å sette igang riene igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..vært på føden med 3 cm åpning, jevne rier med 2 min mellomrom i 7 timer - og så gav det seg.

Så spurte jeg jordmor om tips for å få igang riene igjen, og fikk til svar:

En god middag, et halvt glass vin og så en runde i senga... Nå skal det sies at jeg ikke vet om den jordmora visste at jeg blør litt etter åpningssjekkinga.

Så det jeg lurer på er... Flere som har hørt at vin skal funke, og åssen er det med sex med 3 cm åpning og liten blødning...??

Håper veldig at noen kan svare!!

Og nei, sex frister lite nå...men gjør det likevel hvis det kan få opp riene igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du orker så hør på jordmoren du;)

og som jeg sa i den andre tråden din, du trenger jo heller ikke være den aktive parten under sexaktn;) så sliter du deg ikke ut;)

Skrevet

Jeg har også hørt at et lite glass rødvin og sex skal hjelpe. Så hør på jordmor du og lykke til! (-;

Skrevet

Jeg har prøvd både vin og sex - foreløpig til ingen nytte (er 7 dager over termin nå, og ingen rier i sikte), men både vindrikking og sex er jo hyggelige ting å drive med mens man venter!

Lykke til!

Skrevet

Pølsa: Må vel være modent for at det skal funke...og jeg VET jo at jeg er moden.

Da blir det tidlig middag med vin til og sex til dessert her idag, så ser vi hva det fører til...

Skrevet

Tror jeg skal hive meg på jeg også og få mannen min til å lage en god biffmiddag og at jeg tar et glass vin til maten . og litt sex etterpå he he.

Og så er det bare å krysse fingrer og tær :)

Skrevet

Ja, hiv deg på...er jo verdt et forsøk. Godt med vin skal det bli og... Sex'n er ikke like fristende men...

Skrevet

har så lyst på vin.... men jeg får bare smøre meg tålmodighet en mnd til....

(drikker sjeldent, men etter jeg ble gravid har jeg lyst på alt jeg ikke kan få..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...