Snuppa & llillebror Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 ...hatt rier med 2 minutters mellomrom i 7 timer, så roa det seg HELT!! Så nå er vi hjemme igjen...med 3 cm åpning. Termin idag. Åssen er det jenter, kan man ha sex nå..`?Blør jo litt ettersom de har sjekka åpninga der et par ganger tidligere idag.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 eh... frister det da? Om du har hatt rier så hyppig så ville iallfll jeg ikke hatt sex, men hvilt meg til det tar seg opp igjen...
♥REBECCA♥ Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 har også 3 cm åpning:) bare venter:) termin i går
Snuppa & llillebror Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 Skjønner det er lurt å hvile litt...men jordmor sa at jeg godt kunne gå enda 14 dager - og det er jeg lite klar for! Tenker at da vil jeg heller ha sex for å se om det funker enn å vente i kanskje 14 dager til... Passer veldig bra for nå har vi b.vakt til i morra og, og til uke og neste er vi litt i beita for barnevakter sånn at jeg antakelig må dra på føden alene mens sambo blirhjemme med snuppa på 3.
*toppris* Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 ha sex i vei du:) de sier jo at det kan hjelpe på og du trenger jo ikke å være den aktive parten under sexaktn;)
kismet Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Hei, Det virker som vi er opptil flere som har slike `rare` rier som bare stopper opp eller dabber av nå om dagen.. Jeg har hatt det slik siden torsdag nå og begynnerå bli passe sliten, men har ikke orket sex på flere dager. Mulig det er det som kan få litt fart på tingene ?! Jeg har 5 dager til termin, og jm sa det kunne gå flere dager på meg også med slike `rier`som varierer både i styrke og tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå