lilliz84 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 er det noen ssom vet når man skal starte å ta de? er i uke 31 nå,men det er kanksje litt tidlig?
Kinemor85 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Jeg er i uke 30 og fikk mine i går. Det står på pakken at man skal ta de når det er 3mnder igjen. Jeg personlig syns det er litt tidlig,så kommer til å vente til ca uke 35.
Nonsense Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg drikker bringbærbladte. To - tre kopper om dagen nå som jeg har 5 dager til termin. Det er bra for livmor, forebygger kvalme og er for rask normalisering av underliv etter fødsel. Har blitt brukt siden tidenes morgen, men bør ikke overdrives når det er lenge igjen til termin. Men en kopp eller to om dagen er trygt og bra.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Jeg fikk beskjed av helsekost-damen at jeg kunne begynne 8 uker før termin, men vet at folk her inne får ulike beskjeder. Personlig så får jeg veldig mye kynnere av å ta kapslene så begynte på litt mindre dose. To morgen og to om kvelden. På dager med ekstra kraftige kynnere tar jeg bare to om morgen, blir så sliten av å gå med konstant steinhard mage :oP Begynte i uke 32
Idaen84 Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Det finnes fleire forskjellige styrker på dei. Dei fra Nature`s Sunshine kan ein ta når det er ca 2 mnd igjen 2stk 3 ganger til dagen vertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå