lilliz84 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 er det flere her som har blitt avhengig av bestemte lukter?? i mitt tilfelle er det tøymykner. jeg vasker klær hele dagen for å ha lukta i hus --hehe hender jeg må sniffe nyvaska klær..
Milli123 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hehe..morsomt å lese..kjenner meg så absolutt igjen.... Min samboer bare ler av meg....jeg også digger lukt fra tøymykner, JIF etc......
Birka Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg synes det lukter fantastisk av shampoen Head and Shoulders. Av alle ting. Vasker hendene med den for å forlenge virkningen. Ellers har jeg fått det for meg at de fleste tøymyknere lukter middag. Håper det går over, for jeg klarer ikke ha flaskene i skapet engang..De må vekk. Herregud..
AdrenaLine Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Syriner! Gikk tur med hunden sent en kveld. Det hadde nettopp regnet og jeg kom forbi en syrinhekk. Måtte bare stå og sniffe litt. Selvfølgelig kom det en syklist forbi og jeg tror han syntes det var et litt rart syn med denne gravide dame som nesten hang i syrinbusken - og så kom den sorte bikkja mi ut fra intet og ville hilse på ham mens han syklet så jeg tror han ble lettere skremt. Hihi.
SiMaMi Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Lager, eller kjeller, spesielt tog stasjonen på National Teateret. Har stått i min egen bod hjemme også, men det lukter ikke så sterkt der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå