Gå til innhold

redusere sultfølelsen...

Anbefalte innlegg

Er d noen som har noen tips til å redusere sultfølelsen? Slanker meg, men føler jeg er sulten hele tiden, og dette gjør at jeg småspiser en del, noe som jo ikke er bra. Har hatt noen tablettertidligere, men disse er nå tomme, og må til sverige for å kjøpe nye, så derfor lurte jeg på om d var noen her som kunne hjelpe meg litt??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140147184-redusere-sultf%C3%B8lelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær sterk når sultfølelsen er som sterkest..det er fryktelig vanskelig..men jeg skal love deg, når du kommer over den verste kneika så kan du klare deg med minimalt med mat.Kroppen blir vandt med å klare seg med minimalt med mat og da vil sultfølelsen nesten forsvinne.. Du vil rase ned i vekt..

feks begynn med å ta en 3 dagers detox kur..bare vann,tomater og grønn salat..Du renser kroppen din..Blir sultefølelsen uholdbar,så ta max 3 fiberik med mager skinke og tomat på (ikke smør) i løpet av dagen..men prøv å ikke sprekk..

har selv kommet over den verste kneika..og kan nesten klare meg uten mat..men jeg trener styrke 4 ganger i uka så jeg prøver å få i meg litt proteiner..

men slik kur hadde jeg får 2 år siden..Gikk ned 10 kg i løpet av litt over en mnd..den er drastisk JA...Og ikke for de som ikke er viljesterke..Annbefaler å trene ved siden..

Jeg har selv vært plaget av veldig sultfølelse pga høy forbrenning, men det har faktisk avtatt etter at jeg kuttet å spise gjær og sukker! Spis Ryvita knekkebrød uten gjær, rugbrød og Sunt & godt frokostblanding fra Finax (helt uten sukker og søtstoffer- selges ihvertfall på Meny og andre store forretn). Spis dette med usukret rismelk eller soyamelk, det metter faktisk veldig lenge, og er sunt alt sammen. (rugbrød og frokostblandingen metter lenger enn ryvita da).

Masse grønn salat, som isbergsalat metter også mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...