Gå til innhold

Er det noen gravide 30-åringer i Molde som ønsker å være med på treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 35 år og venter min andre gutt i midten av oktober. Dette hadde vært kjekt å treffe noen i samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det vil jeg gjerne. Er 34 år og venter mitt fjerde barn. Har termin i sommer etter jazzen jeg da, ikke lenge igjen....

Skrevet

Heisann

Ja da har du ikke lenge igjen. Hvorledes er formen da?

Jeg er halveis i svangerskapet. Formen min har vært ganske bra, men har sovet mye og blir fort sliten..

Jeg har en aktiv liten gutt på snart 16 måneder, og jeg har jobbet delvis frem til nå for å være hjemme med han. Jeg skal begynne fult igjen over pinsen, så jeg er spent på hvorledes det vil gå.

Skrevet

Nei, ikke lenge igjen nå nei, 50 dager i dag!

Formen er faktisk bedre enn på lenge. Har vært sykemeldt fullt i en mnd nå pga bekkenløsning. Men etter 3-4 behandlinger med fysioterapeut samt hvile ved behov, er jeg mye mer mobil. Og takk for det, for jeg har mye å gjøre med tre barn fra før.

Blir kjekt med to tette for deg da. Da kommer de til å ha masse glede av hverandre. Det er bra du har tatt hensyn til formen din da. Hvile er alfa og omega for å greie hjem,barn og graviditet.

Hadde vært kjekt med treff her i Molde da. Men tror kanskje det er liten aktivitet på disse sidene. Kanskje vi kan legge ut en link eller forespørsel på "skravle"?

Lykke til med full jobb etter pinsen da:-)

Skrevet

Takk for det! Det er heldigvis bare 3 veker til ferien, så jeg satser på det går bra iallfall frem til den.

Det må være travelt for deg med bekkenløsning og 3 unger å ta seg av. Godt at behandlingen bedret situasjonen!

Jeg tror det blir bra med to gutter så tett i hop. Samboeren min og jeg gleder oss veldig.

Ja, det ser ut til at ikke så mange kjenner til disse sidene.. Hvar er "skravle"? Kanskje du kunne lagt ut en link eller forespørsel der? Det hadde nå vært kjekt å fått samlet sammen en liten treffgruppe.

Skrevet

Det er jo kjempemange tråder her inne om treff i molde da;) men tror kanskje at ikke så mange svarer i denne tråden da overskriften er: Er det noen gravide 30-åringer i Molde som ønsker å være med på treff?

Jeg ville ikke svare for jeg er langt unna 30 og følte meg litt uønsket...

Skrevet

Sant nok det, venter nr2 i aug09. Vi er alle i samme situasjon, og jeg synes det hadde vært koselig å møtes tross ulik alder. Skal vi utvide "aldersgrensa", Heidi Iren? Kan opprette en ny tråd her, kanskje. Mulig vi er mange som titter innom for å se om noen tar initiativet til treff? Hva med å treffes på Fole Godt en dag?

Skrevet

Hei!

Jeg er 32 år og venter mitt andre barn i midten av desember. Kommet en del lenger dere da, men hadde vært kjekt med et treff, og noen å trille turer med etter bebisen er født.

Skrevet

Kan godt utvide "aldersgrensa" eller lage en ny tråd. Grunnen til at jeg la det inn slik er at jeg las gjennom en tråd vedrørende treff i Molde der alle var så mye yngre enn meg, så jeg tenkte det passet å lage til et tilbud for de over 30. Men det var ikke meningen at noen skulle føle seg uønsket, alle er selvfølgelig hjertelig velkommen!

Kanskje du skulle ha laget en ny tråd slik at vi får med alle interesserte uavhengig av alder?

Jeg er gjerne med på et treff på Fole Godt en dag!

Skrevet

Da ordner jeg det, så får heller vi "gamle" treffes i tillegg en annen gang:-)

Skrevet

JKM* og venter nr2 i aug09: NY TRÅD UTE ang treff. Meld dere på der!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...