81-Mamma<3<3 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har begynt å få vondt i ryggen og er anbefalt å gå til behandling. Jeg har imidlertid aldri vært til slik behandling før, og merker at jeg er meget skeptisk til hva de skal gjøre med meg... Mange skryter sån av behandlingen- men er det virkelig så bra? Ingen med negative erfaringer?
h.hippo Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Hei hei! Jeg synes absolutt ikke du skal bekymre deg! Jeg var på vei mot omskolering/uførhet for noen år siden, med fibromyalgi (smerter i skuldre og nakke). Jeg jobber i barnehage, og er dermed utsatt for litt aktivitet;-) Traff en gammel kjenning som var blitt naprapat, og etter 3 behandlinger var jeg tilbake i barnehagen. Dette var etter 10 mnd med utredning og forskjellige behandlingsformer! Fysioterapi fungerte ikke for meg, det ble for overfladisk, men jeg vet at mange er fornøyd med det. Så vidt jeg har forstått er manuell terapi en videreutdanning for fysioterapeuter, så da får man gjerne " alt i ett". Nå benytter jeg en dyktig manuell terapeut og en kiropraktor, og dette gjør at jeg holder smertene helt greit under kontroll (for de kommer visst til å være der resten av livet,så da får jeg jo bare gjøre det beste ut av det!) Var strålende fornøyd med naprapaten, synes han var den som tenkte mest helhetlig rundt dette, men det blir dyrt i lengden, da man ikke får noen støtte til dette! Men som en "kickstart", så er det nok det jeg anbefaler på det varmeste! Lykke til, og husk at det er jo ikke noe poeng i å gå med smerter, hvis du kan slippe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå